Najlepsze kocie akcesoria stworzone do zabawy

Kocia zabawa stanowi integralną część życia kota. Bez niej kot staje się osowiały, zaczyna chorować i unika kontaktu z otoczeniem. Zabawa to szereg ćwiczeń sprawnościowych, refleks w łowieniu zdobyczy, pobudzenie wszystkich zmysłów, z których korzysta kot w warunkach naturalnych. Jakie zabawki kupować? Jak samemu wykonać akcesoria do zabawy, oto poniższe wskazówki.

1

Koty lubią wszystko, co się rusza

Koty lubią wszystko, co się rusza Coś ciekawego na ekranie źródło:http://www.flickr.com/photos/steven2005/841913948

Ekran komputera to dodatkowe bodźce dla kota. Psy i koty często oglądają, co dzieje się na ekranie w telewizorze. Atrakcją są też kolorowe rybki w akwarium. Oczywiście rybki muszą być odpowiednio zabezpieczone, bo inaczej kot upoluje je albo zabawa skończy się przymusową kąpielą w akwarium. Koty potrafią godzinami śledzić na ekranie i polować na poruszające się punkty.

2

Futerkowe, sznurkowe i interaktywne zabawki

Futerkowe, sznurkowe i interaktywne zabawki zdjęcie własne autora

Twój kotek będzie szczęśliwy, gdy zapewnisz mu mnóstwo atrakcji w postaci różnych zabawek. Nie tylko sama zabawa jest ważna dla kotka, ale ćwiczenie mięśni, poruszanie się bezszelestnie po mieszkaniu oraz szybki refleks. Wszystko to może osiągnąć poprzez gonitwę za piłeczką, myszkami futrzanymi i wędkami. Zabawy te wpływają na prawidłowy rozwój i kondycję kociaka. Kocia mama w okresie rozwoju swoich maluchów czuwa, aby jej maleństwa regularnie ćwiczyły swoje zmysły oraz niezawodność w zdobywaniu pożywienia. Jeżeli Twój kotek nie chce jeść albo należy do tych, co z trudem coś przekąszą, możesz zaopatrzyć się w zabawkę, która turla się po ziemi a z dziurek wylatuje sucha karma. Na pewno zaintryguje to kotka i zachęci do zabawy, a wylatujące jedzenie będzie nęcić do spróbowania.

3

Laserowa mysz

Laserowa mysz Sonia z laserową myszą

Znajdź czas na popołudniową lub wieczorną zabawę dla swojego kociaka, aby maluch porządnie zmęczył się. Na pewno grzecznie pójdzie spać po takim treningu. Przedmiotami skłaniającymi do wielogodzinnej zabawy są lasery, które koty uwielbiają. Światełko wydobywające się z lasera potrafi tak zaabsorbować kotka, że zapomina o psoceniu, a zabawa dostarcza mu dużo ruchu i nowych wrażeń.

4

Tunel dla kota

Tunel dla kota Sonia i jej tunel do zabawy

To dopiero zabawa. W ofercie z zabawkami dla kota w zależności od długości tunelu możesz nabyć składany tunel. Kot może schować się, biegać przez tunel i przeskakiwać. W ten sposób ćwiczy swoją sprawność oraz ma zapewnione różne atrakcje. Prowokowanie kota do zabawy wzmaga w nim chęć biegania i skakania, przez co traci nadmiar skumulowanej w sobie energii.

5
Zabawka z papieru i koralika Zabawka z papieru i koralika

Zabawki robione własnoręcznie wzbudzają zaciekawienie kota za każdym razem, gdy pojawiają się niespodziewanie, jako nowe atrakcje. Ze zwykłej kartki papieru zrobiony motyl z koralikiem, sam, duży koralik na żyłce zawiązany i stara wędka wykorzystana do nowej zabawki, to tylko część zabawek, które nic nie kosztują, a mogą sprawić Twojemu kotu wiele radości. Kot wybawiony, to kot szczęśliwy i zdrowy.

Przeczytaj teraz:

Galeria

Ulubione myszy Sonii Ulubione myszy Sonii

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 20.08.2013

Komentarze