Jak zacząć dzień z dobrym humorem?

Poranek bywa nieprzyjemną koniecznością dla wielu ludzi. Niedobudzeni, śpiący zwlekamy się z łóżka, co powoduje zły humor. Jak temu zapobiec i zacząć dzień ze świetnym samopoczuciem?

  • łóżko
  • komórka
  • kartka papieru
  • taśma
1

Nad łóżkiem, na suficie, w miejscu które widzisz jako pierwsze po otwarciu oczu przyklej kartkę z narysowanym uśmiechem : ), bądź jakimś pozytywnym, motywującym napisem.

Dobrym pomysłem są również afirmacje, nie zapomnij jej wtedy głośno z przekonaniem na dzień dobry przeczytać. : )

2

Jeśli nie odpowiada Ci „zaśmiecanie” sufitu. Możesz wybrać inne miejsce, np. lustro w łazience. Ważne, by był to obszar, który widzisz co rano, jako jeden z pierwszych.

3

Budzik – zamiast denerwującego „pikania” możesz ustawić na wieży, bądź komórce lubianą przez siebie piosenkę, która zawsze budzi w Tobie pozytywne emocje.

4

Nie kładź się spać z problemami na głowie, spróbuj się zrelaksować i o nich zapomnieć. Do tego możesz wykorzystać techniki, które znajdziesz tutaj:

http://www.zaradni.pl/porada/6386,jak_sie_efektywnie_relaksowac

Jeśli już musisz o czymś myśleć, to lepiej wizualizuj swoje cele, marzenia i zaśnij w dobrym nastroju. : )

Galeria

zdjęcie
zdjęcie

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 29.03.2011

Komentarze

Uśmiechnij się:)

Pozytywne nastawienie, to punkt wyjścia, by dzień rozpoczął się dobrze :). Pozdrawiam.