Jak nie zmarznąć czekając na autobus?

Piszę tą poradę dlatego iż dzisiaj mi się to zdarzyło i nie było zbyt przyjemnie. Dzisiaj mróz był nie zbyt duży, było zaledwie trzy stopnie poniżej zera, natomiast przy tym jak czekałem około 50-60 minut na autobus to strasznie zmarzły mi palce od nóg.

  • Zimowe, ciepłe buty
  • Ciepłe skarpetki.
1

Napiszę krótki poradnik, w którym znajdzie się jak ubrać się na zimę aby nie zmarzły nam palce od nóg, czekając długi czas na mrozie.

2

Pierwszym ze sposobów to jest kupienie odpowiednich butów zimowych. Takie buty powinny być w środku jak najcieplejsze, najlepiej żeby były w środku wyszyte polarem dla lepszego ciepła. Buty powinny również być wyższe, dzięki temu śnieg nie nasypie się nam do środka.

3

Kolejnym ze sposobów to jest po prostu założenie większej ilości skarpet na nogi. Proponowałbym założyć dwie pary skarpet, ponieważ przy większej ilości skarpet na stopach robi się coraz mniej komfortowo.

4

Następną rzeczą to jest po prostu utrzymywanie ruchu na przystanku. Dzięki temu, że będziemy się poruszać, będziemy utrzymywać ciepło na całym ciele, nie tylko na nogach.

5

Najbardziej proponowałbym ten sposób, tzn. połączenie wszystkich powyższych sposobów, czyli ciepłe obuwie, dwie pary skarpet na stopach oraz utrzymywanie ruchu stojąc na przystanku.

6

Uwagi i spostrzeżenia

  • Przykro mi jeśli nie pomogłem.

Galeria

zdjęcie
zdjęcie
zdjęcie
zdjęcie
zdjęcie

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 17.12.2012

Komentarze

:)

No naprawde? :D