Jak założyć darmową stronę internetową w portalu Manifo.com?

Strona internetowa to podstawa firmy z ambicjami , niestety często brakuje nam środków na założenie płatnej strony , idealnym rozwiązaniem jest założenie w pełni darmowej strony która nie wymaga znajomości języka programowania i jest łatwo dostępna dla każdego ..

1
Źródło : Blog.manifo.pl Źródło : Blog.manifo.pl

Wchodzimy na stronę www.Manifo.co. Uzupełniamy formularz i akceptujemy regulamin po czym klikamy "Stwórz Stronę".

2
Źródło : pl.manifo.com Źródło : pl.manifo.com

Wybieramy szablon według własnych upodobań, aby go wybrać klikamy na niego.

Zostaniemy proszeni o uzupełnienie danych, możemy również kliknąć na opcje "szablon + przykładowe informacje " pomoże nam to w rozmieszczeniu informacji na stronie i znacznie ułatwi nam pracę.

Po uzupełnieniu danych klikamy " Stwórz Stronę "

3

Teraz wyświetli ci się panel zarządzania stroną, w którym możesz dowolnie ją edytować, dodawać zdjęcia i tekst.

Wszystkie zmiany musisz zatwierdzać przyciskiem "publikuj" znajdującym się w prawym górnym rogu .

Wszelkie treści i zdjęcia dodaję się poprzez przeciągnięcie "kwadracika" znajdującego się po lewej stronie i "upuszczeniu" go na miejsce gdzie ma się znajdywać dana informacja .

4

Aby dodać podstronę wystarczy kliknąć na przycisk "dodaj podstronę". Następnie dodajemy jej nazwę i klikamy " dodaj " po dodaniu podstrony możesz ją od razu edytować.

5

Ostatnim krokiem jest publikacja strony. Aby opublikować wystarczy kliknąć na przycisk "publikuj", powinien się wyświetlić komunikat potwierdzający .

6

Uwagi i spostrzeżenia

  • Po zakończeniu każdej edycji strony kliknij Publikuj

  • Pamiętaj, aby potwierdzić konto na e-mailu .

Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 27.01.2013

Komentarze

Polecam tą stronę sam z niej korzystam .
ps Fajny poradnik konkretnie i na temat