Jak naprawić uszkodzone archiwum RAR?

Nie ma nic gorszego od komunikatu mówiącego o błędzie CRC w archiwum które wypakowujemy, szczególnie gdy jest to 4-gigowy film w 40 partach, który pobieraliśmy przez ostatnie kilka dni. Na ratunek przychodzimy nam program Rar Repair Tool, który całkiem nieźle radzi sobie z podobnymi problemami.

  • Uszkodzone archiwum
  • program Rar Repair Tool
1

Mam nadzieję, że skorzystaliście już z linka powyżej i pobraliście program na swój komputer. Na wszelki wypadek podam jeszcze link do strony producenta: http://www.rar-repair-tool.com/ . Zainstalujcie program i śmigamy dalej : )

2

Obsługa programu jest intuicyjna i prosta. Za pomocą ikonek oznaczonych na obrazku cyferką 1 wybieramy uszkodzone archiwa które chcemy naprawić, natomiast kliknięcie na ikonki o numerze 2 rozpoczyna naprawę plików. Ikona 3 pozwala nam na zmianę folderu dla plików tymczasowo przechowywanych przez program.

3

Teraz pozostaje tylko cieszyć się uratowanymi plikami : )

4

Uwagi i spostrzeżenia

  • Niestety jest pewien haczyk. Program nie jest darmowy, jednak sądzę, że jakoś dacie sobie z tym radę.

  • Darmowym sposobem, lecz oczywiście mniej skutecznym, jest po prostu podczas wypakowywania archiwum w programie WinRAR zaznaczenie opcji Zachowaj uszkodzone pliki.

  1. Wiktor Lipiński Wiktor Lipiński

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 26.06.2010

Komentarze

Bardzo przydatna porada :)