Jak zorganizować sobie tanie wakacje zagraniczne?

Zazwyczaj przed każdym wyjazdem, dalszym czy krótszym, zastanawiamy się jak wydać małą ilość gotówki, a zobaczyć wiele miejsc. Trzeba mieć pomysł i nastawić się nie na jakość podróżowania -komfort przejazdu, spania, lecz na ilość tego, co uda nam się zobaczyć. Wbrew powszechnej opinii, podróżowanie wcale nie musi być drogie. Jak zatem tanio podróżować po świecie?

Krok 5 z 5

Zwiedzanie Zwiedzanie

To główny punkt naszej wyprawy – jedziemy gdzieś, aby zobaczyć jak najwięcej, poznać daną kulturę, język, obyczaje. Również zwiedzanie zabytków, muzeów, kościołów jest tym, na co nastawia się turysta. W większości obiektów, zwłaszcza za granicą płaci się na wstęp. I tutaj po raz kolejny pomocny okaże się internet, gdzie znajdziemy mnóstwo informacji na temat danego obiektu. Jakie obowiązują zniżki, a kiedy wstęp jest bezpłatny i w jakich godzinach. Niektóre obiekty mają wyznaczone dni tygodnia, kiedy wstęp jest wolny od opłat. Przed wyjazdem warto sporządzić listę, gdzie będziemy mieli informacje na temat darmowych czy zniżkowych wejść do danych obiektów. Karta Euro26 – to europejska karta młodzieżowa, która która obniża koszty przygód. Wyrobienie jej kosztuje niewiele, można zdecydować się na opcję z ubezpieczeniem lub bez. Honorowana jest aż w 36 krajach i zapewnia zniżki na komunikację, restauracje czy bilety wstępu do zwiedzanych zabytków. W planowaniu podróży najważniejsza jest spontaniczność i samo przygotowanie do podróży, posiadanie pewnych informacji. Na miejscu z pewnością spotkamy wielu ludzi, z którymi nawiążemy kontakt, wysłuchamy ich porad i cennych wskazówek: co, gdzie i jak.

Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 29.10.2013

Komentarze