Jak z pomysłem zwiedzić Budapeszt?

Stolica Węgier zachwyca swoim pięknem i niezwykłą atmosferą. Oferuje niezliczone zabytki, smaczną kuchnię i aktywny wypoczynek. Bliskość Budapesztu to również ogromny atut – z Polski samolotem to niecałe dwie godziny lotu. Jak z pomysłem zwiedzić Budapeszt, aby wracając do kraju móc pochwalić się wyjazdem?

Krok 9 z 10

Budapeszt nocą Budapeszt nocą

Wiele osób odwiedzających Budapeszt jest zgodna, co do tego, że Budapeszt jeszcze większe wrażenie robi nocą, kiedy miliony świateł oświetlają najważniejsze budowle, czy też mosty. To właśnie m.in mosty stanowią o popularności tego miasta. Najpiękniejszym na Dunaju jest z pewnością most Łańcuchowy, z czterema kamiennymi posągami lwów, które miały go chronić przed zniszczeniem. Most został nazwany od nazwiska polityka węgierskiego, Istvána Széchenyiego. Spacer podświetlonym mostem to jedna z większych atrakcji całego miasta. Inne mosty, które z pewnością trzeba zobaczyć odwiedzając stolicę Węgier to most Elżbiety, królowej węgierskiej, a także most Wolności, który jednocześnie jest najkrótszym mostem nad Dunajem. Most Małgorzaty zaś łączy bulwar św. Stefana po stronie Pesztu i bulwar św. Małgorzaty po stronie Budy z wyspą Małgorzaty.

Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 25.10.2013

Komentarze