Jak zrobić osiemnastkę?

Przed tym wyzwaniem stoją wszyscy młodzi ludzie, a dla wielu z nich jest to pierwsza poważna impreza, którą organizują sami. Jeśli nie wchodzi w grę organizacja w domu, jedynym wyjściem będzie wynajęcie jakiegoś przytulnego lokalu w rozsądnej cenie. Tylko jak taki znaleźć?

1

Wybierz czy wolisz obchodzić swoje urodziny w klubie, pubie, restauracji czy pizzerii. Pamiętaj, że w pierwszych dwóch przypadkach to twoi goście będą musieli płacić za jedzenie/picie, co może im się nie spodobać.

2

Popytaj znajomych. Dzięki temu możesz w miarę szybko mieć dość świeże informacje o cenach, godzinach otwarcia i ogólnym wyglądzie danego miejsca.

3

Pójdź na mały rekonesans. Popytaj barmanów w klubach i pizzeriach o ceny organizacji, rozejrzyj się w menu. Często różne lokale żądają dużych opłat za samą możliwość zarezerwowania stolika, postaraj się więc znaleźć jakiś nowo otwarty. Właściciel takiego miejsca z otwartymi ramionami przyjmie klienta, który zapłaci za jedzenie na paręnaście/-dziesiąt osób i rozreklamuje lokal wśród znajomych.

4

Jeśli zdecydujesz się na osiemnastkę w klubie, pomyśl o zorganizowaniu jednej imprezy w parę osób. Przyjdzie więcej ludzi, a wyjdzie taniej na jedną osobę.

5

Negocjuj cenę. Z powodzeniem możesz zmniejszyć cenę nawet o 10-15%, w skrajnych przypadkach nawet 50%.

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 05.06.2010

Komentarze

Super:)

Osiemnastka to piękny wiek, dlatego warto zadbać o niezapomniane wrażenia. Pozdrawiam.