Jak odkryć swój życiowy cel i zrealizować go?

Zastanawiałaś/eś się kiedyś co w życiu osiągałeś. Czy są to jakieś wybitne osiągi.Niejedna osoba zadaje se to pytanie. Moim zdaniem bardziej liczy się fakt iż zrealizowałeś w sowim życiu cel jaki przed sobą samym stawiamy.

  • Chwila czasu na zastonowienie się.
1

Aby osiągnąć swój cel, marzenie te najbardziej nierealistyczne potrzebujemy planu. Ludzie którzy stawiają swoim życiu określone cele potrzebują nie tylko motywacji ale także jasno sprecyzowane i co bardzo ważne zapisane cele. wiele osób mówi sobie jakiś cel po czym po prostu zapomina o nim. Więc warto zastanowić się na celem i zapisać go na karce i w swoim komputerze w widocznym miejscu.

2

Aby osiągnąć swój cel należy uświadomić sobie że cel ma za zadanie uszczęśliwić nas w życiu bądź poprawić naszą sytuacje finansową ale także satysfakcje emocjonalną. Rodzaj celu jaki stawiamy sobie jest ważny są cele słabe. Zapłacenie raty bądź uzbieranie pieniędzy na wakacje nie jest czymś nadzwyczajnym. Nie jest zbyt inspirujący. Jeśli dana osoba stawia sobie taki cel to co dalej. zapłaci ratę a życie nastarcza jej kolejnych zmartwień nie celów. A także brakuje tutaj perspektywy rozwoju.

3

Mamy także do czynienia z celami które sprawiają jakieś decyzje które wymuszają od nas jakieś pracy. Są to zazwyczaj cele które zmieniają nasz świat na lepsze. Stajemy się wtedy bardziej szczęśliwi. Zazwyczaj potrzeba trochę czasu aby zrealizować ten cel.

4

Teraz napisze jak zrealizować swój cel. Na pewno będziemy potrzebowali czasu i pracy bez tego się nie obejdzie. Nic nie przychodzi za darmo. Musimy tak się nastawić aby każdy dzień każda chwila spędzona nad tym przybliżała nas o krok i tymi małymi kroczkami możemy osiągnąć sukces. W naszych i głowie tkwi wszystko. Wyznaczmy sobie datę kiedy osiągniemy cel. Zapiszmy go na karce. Na odwrocie lub zboku zapisz dlaczego chcesz osiągnąć ten cel. Tak aby w przyszłości mógłbyś powrócić do niego gdy nie będziesz miał motywacji do działania.

5

Uwagi i spostrzeżenia

  • Jeśli nad czymś mocą pracujesz osiągniesz to bęz względu na przeciwnośći.

Galeria

zdjęcie
zdjęcie

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 11.01.2012

Komentarze

super

Samozaparcie i wytrwałość:)