Jak oświadczyć się zimą?

Zima to wbrew pozorom często wybierana pora roku na zaręczyny. Zima nie musi iść w parze z lodowatym sercem. Zaręczyny nawet na mrozie, mogą rozpalić serce ukochanej do czerwoności. Jak oświadczyć się w takich okolicznościach? W zaspie śniegu, w górach, na stoku, podczas lepienia bałwana...?

1

Można przygotować napis w śniegu: „Czy wyjdziesz za mnie?” lub "Zostań moją żoną". Można go wydeptać, ułożyć z gałązek, a nawet usypać ze śniegu. Napis może powstać pod oknami przyszłej narzeczonej, w jakimś ustronnym miejscu, gdzie często wybieracie się na spacer, w parku, na pustym parkingu czy też na trasie narciarskiej, po której jeździcie podczas zimowego urlopu. Może to być tylko serce - tylko, ale jakże wymownie!

2

Jeżeli wybierzesz stok, można też oprócz samego napisu przygotować małą niespodziankę i zrobić piknik na śniegu. Grzane wino (od czego są termosy?), plastikowe kieliszki, bagietka, sery, dobre ciasto, cokolwiek lubicie, a zmieści się do plecaka. Miło byłoby oczywiście, gdyby udało się dowieźć na piknik również kwiaty, ale i bez nich dziewczyna na pewno będzie zachwycona.

3

Można również lepiąc wspólnie bałwana na sam koniec powiesić mu na nosie pierścionek zaręczynowy. A może uda Ci się ulepić klęczącego bałwana, który wyręczy Cię we wręczaniu pierścionka?:) Wiemy, wiemy, bałwany z zasady nie mają nóg, ale ten mógłby być wyjątkiem.

Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 17.12.2010

Komentarze

Super ciekawe:)

Fajna porada, pozdrawiam :o)

Otóż to - rada na Walentynki jak znalazł :-)

niedługo walentynki, ciekawe ile osób wybierze taką datę na...

Zima też jest dobrym momentem na zaręczyny, szcególnie, jak oboje lubią narty to na stoku możemy swojej wybrance zrobić niespodziankę. Pozdrawiam.

Walentynki tuż, tuż, więc zimowa okazja na oświadczyny nadarza się blisko:)

romantycznie , moje zareczyny byly w Tatrach...............ohhh