Jak napisać dobre CV?

Pisanie CV nie jest trudne. Problemem jest napisanie CV, które będzie klarowne i zainteresuje naszego pracodawce - co w oczywisty sposób poprawia nasze szanse za zdobycie pracy, o którą się ubiegamy.

1

Najważniejsze jest zachowanie odpowiedniej struktury.
Dobre CV powinno zaczynać się od szczegółowych danych personalnych. Następnie należy dodać etapy edukacji oraz wykształcenie.


2

Kolejny etap to doświadczenie zawodowe (ze szczególnym naciskiem na doświadczenie, które podkreśli Twoje predyspozycje potrzebne do pełnienia pracy, o którą się ubiegasz).


3

Następne w kolejności będą znane języki oraz dodatkowe umiejętności tj.: obsługa komputera czy umiejętność prowadzenia samochodu. Na końcu nie zaszkodzi podać krótką informację o swoich zainteresowaniach.


4

Pamiętaj, że jesteśmy w XXI wieku. Swoje CV wydrukuj na komputerze, na gładkiej kartce papieru A4. Objętość CV nie powinna przekraczać jednej strony.


5

Mile widziane w oczach pracodawcy będą referencję na temat twojej osoby, które umożliwią uzyskanie rzetelnej informacji od ważnych osób na twój temat. Informacje o twoim stosunku do pracy pozwolą pracodawcy upewnić się co do twojej osoby.


6

Pisząc list motywacyjny pamiętaj, że ta KRÓTKA informacja ma w kilku zdaniach utwierdzić pracodawcę w przekonaniu, że to ty jesteś tym, który powinien otrzymać konkretną posadę.


Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 25.11.2009

Komentarze