Jak napisać dobre CV?
Pisanie CV nie jest trudne. Problemem jest napisanie CV, które będzie klarowne i zainteresuje naszego pracodawce - co w oczywisty sposób poprawia nasze szanse za zdobycie pracy, o którą się ubiegamy.

Najważniejsze jest zachowanie odpowiedniej struktury.
Dobre CV powinno zaczynać się od szczegółowych danych personalnych. Następnie należy dodać etapy edukacji oraz wykształcenie.
Kolejny etap to doświadczenie zawodowe (ze szczególnym naciskiem na doświadczenie, które podkreśli Twoje predyspozycje potrzebne do pełnienia pracy, o którą się ubiegasz).
Następne w kolejności będą znane języki oraz dodatkowe umiejętności tj.: obsługa komputera czy umiejętność prowadzenia samochodu. Na końcu nie zaszkodzi podać krótką informację o swoich zainteresowaniach.
Pamiętaj, że jesteśmy w XXI wieku. Swoje CV wydrukuj na komputerze, na gładkiej kartce papieru A4. Objętość CV nie powinna przekraczać jednej strony.
Mile widziane w oczach pracodawcy będą referencję na temat twojej osoby, które umożliwią uzyskanie rzetelnej informacji od ważnych osób na twój temat. Informacje o twoim stosunku do pracy pozwolą pracodawcy upewnić się co do twojej osoby.
Pisząc list motywacyjny pamiętaj, że ta KRÓTKA informacja ma w kilku zdaniach utwierdzić pracodawcę w przekonaniu, że to ty jesteś tym, który powinien otrzymać konkretną posadę.
• Przeczytaj teraz:
Galeria

Dodaj komentarz