Jak mądrze zarządzać czasem pracy?

Jeżeli ciągle musisz zostawać po godzinach, zaległe zadania piętrzą się przed Tobą a dzień po prostu Ci ucieka przeprowadź krótką analizę:

1

Zsumuj czas, który poświęcasz na picie kawy, pogawędki, prywatne maile, czaty i inne rzeczy niezwiązane z pracą. Wynik może być zaskakujący.


2

Zorganizuj stanowisko pracy. Meble i biurko ustaw najlepiej w kształcie litery L lub U – pozwala to lepiej wykorzystać przestrzeń w pomieszczeniu i sprawia, że wszystko jest „pod ręką”.


3

Dobierz akcesoria biurowe – pozwalają zachować porządek na biurku i zwiększyć obszar roboczy.


4

Usuwaj stare lub niepotrzebne materiały.


5

Przygotuj plan dnia. Wypisz w nim zadania do realizacji i ustal ich priorytety. Trzymaj go na widocznym miejscu i często do niego zaglądaj.


Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 06.11.2009

Komentarze

super

Ostatnio zmieniony: 2013-02-27 20:21:23

Bardzo ważne wskazówki, aby praca była przyjemna.

Ostatnio zmieniony: 2011-03-06 23:22:00