Jak mądrze zarządzać czasem pracy?
Jeżeli ciągle musisz zostawać po godzinach, zaległe zadania piętrzą się przed Tobą a dzień po prostu Ci ucieka przeprowadź krótką analizę:
Zsumuj czas, który poświęcasz na picie kawy, pogawędki, prywatne maile, czaty i inne rzeczy niezwiązane z pracą. Wynik może być zaskakujący.
Zorganizuj stanowisko pracy. Meble i biurko ustaw najlepiej w kształcie litery L lub U – pozwala to lepiej wykorzystać przestrzeń w pomieszczeniu i sprawia, że wszystko jest „pod ręką”.
Dobierz akcesoria biurowe – pozwalają zachować porządek na biurku i zwiększyć obszar roboczy.
Usuwaj stare lub niepotrzebne materiały.
Przygotuj plan dnia. Wypisz w nim zadania do realizacji i ustal ich priorytety. Trzymaj go na widocznym miejscu i często do niego zaglądaj.
• Przeczytaj teraz:
Galeria
Komentarze
Ostatnio zmieniony: 2013-02-27 20:21:23
Ostatnio zmieniony: 2011-03-06 23:22:00
Dodaj komentarz