Jak dobrze się sprzedać/reklamować podczas rozmowy z szefem?

Wiadomość , że od dziś masz nowego szefa, działa jak zimny prysznic. Jesteś zaskoczona i przerażona, bo nie wiadomo jaki będzie. Nie wpadaj od razu w panikę, nie szukaj nowej pracy, daj mu szansę. Oto kilka dobrych rad , które trzeba sobie "wziąć do serca":

1

Nie wpadaj w panikę, może to właśnie ten "nowy" szef cię doceni.


2

Mów o sobie krótko i rzeczowo gdy zaproponuje ci nowe obowiązki. Powiedz, że chciałabyś to przemyśleć, oznacza to że poważnie traktujesz jego propozycję.


3

Nie bądź lizusem, ale nie bój się też taktownie zapewnić, że może liczyć na twoja pomoc.


4

Nie spoufalaj się, zachowaj formę "pan/pani" dotąd aż szef nie zaproponuje ci przejścia na ty.


5

Nie używaj słów "nie umiem", "nie dam rady", "to dla mnie za dużo", to źle świadczy o tobie. Lepiej powiedz, że "zrobisz to na próbę, np. przez tydzień i zobaczymy, czy dam sobie radę", tak lepiej brzmi.


6

Z kolei nie zgadzaj się chętnie na zbyt wiele bo i tak nie dasz rady wszystkiego zrobić.


7

Nie krytykuj pomysłów szefa, mówiąc że jego plan się nie uda, że tego nie da się zrobić. Pomyśli o tobie, że nie jesteś wytrwały i nie dążysz do osiągania konkretnych celów.


8

Nie oczerniaj kolegów, mówiąc że "on/ona nic nie robi", "ma za mało obowiązków". To źle o tobie świadczy, lepiej żeby szef sam ich ocenił.


Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 20.11.2012

Komentarze

fajna porada

Ostatnio zmieniony: 2013-02-27 20:24:32

hi hi hi :) rozśmieszyłeś mnie hanns2009 :) najlepiej na luzaka i z uśmiechem na twarzy :)

Ostatnio zmieniony: 2013-01-15 22:33:44

Łatwo powiedzieć.

Ostatnio zmieniony: 2013-01-10 17:27:49

Krótko i na temat. Pozdrawiam

Ostatnio zmieniony: 2013-01-01 16:09:48