Jak przeprowadzać codzienną pielęgnację twarzy?

Na rynku dostępna jest cała masa produktów Health&Beauty - pielęgnacja/zdrowie i uroda. Gdyby jednak przyjrzeć się im nieco bliżej, okazałoby się, że mamy do czynienia z różnymi "półkami", jeśli chodzi o jakość - stosowana technologia, ilość patentów, badania naukowe, ilość i jakość wyszkolonych naukowców, którzy zajmują się procesem produkcji itd. Bardzo często zdarza się, że produkt, poza tym, że jest od "sprawdzonego" producenta (czyli tego, który wypracował sobie markę przez lata), nie różni się prawie niczym od produktu, który udało nam się dostać za bezcen. Do zakupów warto podejść w sposób przemyślany i inteligentny, pragnę jednak uczulić - nie znaczy to wydania na krem 5 zł i odłożenia go na "półkę płaczu", tym bardziej, że reklamacja, jeśli chodzi o tego typu produkty, w zasadzie nie istnieje. Chodzi o to, żeby kupić produkt, z którego będziemy zadowoleni, i który służył nam będzie przez długie miesiące.

Krok 6 z 6

Podsumowanie Podsumowanie

Produkty, które polecam w swojej poradzie należą do TOP'owych produktów na świecie (TOP 5 w branży pielęgnacyjnej i TOP 10 w branży kosmetycznej) (źródło: http://www.euromonitor.com/amway-claims Claim: “Artistry is among the world’s top five, largest selling, premium skincare brands.”; Methodology Explanation: “Source Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2012, Premium Cosmetics and Premium Skincare category and subcategory; global 2011 value RSP” Claim: “Artistry is among the world’s top ten, largest selling, premium cosmetics brands.”; Methodology Explanation: “Source Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2012, Premium Cosmetics and Premium Skincare category and subcategory; global 2011 value RSP”. Poza tym wyróżniają się w stosunku do innych produktów programem gwarancji i satysfakcji - jeżeli produkt nie odpowiada oczekiwaniom, śmiało można go oddać, a firma zwraca 100% wydanych pieniędzy.

Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 27.02.2014

Komentarze