Jak nie popaść w rutynę?

Każdy z nas boryka się z tym problemem. Co zrobić by nasz związek nie zaczął być nudny? Jak sprawić by partner czy partnerka się nami nie znudzili i każdego dnia odnajdywali w nas miłość życia? Rozwiązanie może być prostsze niż się wydaje!

  • odrobina dobrych chęci :)
1

Mów co myślisz i niczego nie ukrywaj.

Nie ma nic gorszego niż brak szczerości w związku. Wspólna rozmowa może uchronić Was od monotonii i rutyny! Zaparz Wasz a ulubioną kawę, włącz spokojną muzykę i rozmawiajcie. Po prostu. Jesteś zły, że ukochana znowu wydaje pieniądze na nowe kosmetyki- powiedz jej o tym! Denerwuję Cię, że Twój facet woli gapić się w telewizor niż zajmować się Tobą? Porozmawiaj z nim szczerze ale spokojnie. Zobaczycie, to działa!

2

Wspólne zainteresowania.

Znajdźcie coś co interesuje Was oboje. Wspólne zabijanie czasu przy grze w karty, gotowaniu a może muzyce? Często przez lata skrywamy w sobie nasze marzenia dotyczące chęci grania na jakimś instrumencie. Może teraz nadeszła chwila by spełnić to marzenie? Wspólna pasja nie pozwoli popaść Wam w rutynę.

3

Koniec z nudą w sypialni!

Chyba najgorsze co może spotkać rozwijający się lub też związek z dużym stażem to nuda w sypialni a co za tym idzie i w życiu erotycznym. Po jakimś czasie seks stanie się tylko rutynowym aktem a nie spontaniczna przyjemnością. Przypomnijcie sobie jak to było na początku Waszego związku. Czy nie kochaliście się w każdej wolnej chwili? Nie obchodziło was czy zostaniecie nakryci czy ktoś was usłyszy. To Was właśnie nakręcało! Dreszczyk emocji! Czyli coś czego po dłuższym czasie brakuje. Spróbujcie czegoś nowego. Ujawnijcie swoje najskrytsze fantazje erotyczne a na pewno nie pożałujecie. Nie bójcie się eksperymentować. Żele czy zabawki erotycznie nie gryzą! Co więcej sprawiają wiele przyjemności. Przełamcie strach i bawcie się wspólnie :)

4

Ustalcie jeden dzień w miesiącu, który będzie tylko Wasz.

Jeśli macie dzieci zapewne chcielibyście czasem od nich odetchnąć. Pobyć tylko ze sobą i nacieszyć się obecnością ukochanej osoby. Nic w tym dziwnego. Kiedy pociechy są w domu na niczym nie można się skupić gdyż całą naszą uwagę przyciąga dziecko. Tak więc wyślijcie dzieciaki do dziadków. Niech da odmiany posiedzą im na głowach przez kilka godzin. Wy w tym czasie możecie odpocząć i zregenerować siły. A może wybrać się do kina, teatru czy tez odwiedzić dawno niewidzianych znajomych?

5

Wyznaj co czujesz.

Kiedy ostatnio mówiłeś jej, że ją kochasz? Kiedy po raz ostatni powiedziałaś mu miłe słówko? Takie drobnostki bywają bardzo ważne i znaczące. Kiedy zaprzestajemy komplementować naszą drugą połówkę, ta może zacząć myśleć, że straciliśmy nią zainteresowanie. Czasami jedno czułe słowo znaczy więcej niż kwiaty czy wspólna kolacja.

6

Uwagi i spostrzeżenia

  • Porady te są dla każdego. Nie są rozkazami a propozycjami jak nie popaść w rutynę w związku

Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 14.03.2013

Komentarze