Jak grać w Battlefield: Play 4 Free - wskazówki (część 4)?

Kolejna porada o Battlefield: Play 4 Free. Tym o wielu rzeczach, o których powinniśmy pamiętać, a także o tych, które dają przewagę na polu bitwy. Będzie trochę o grze w grupie, pojawi się parę rad dotyczących jazdy czołgiem i innymi pojazdami.

1

Ostatnia, czwarta część jest poświęcona głównie kulturze gry. Znajdziecie tu kilka wskazówek o tym jak grać, tak by na czacie nie wypisywano naszego nickname obok słów typu noob, cheater, camper, spawn killer.

2

Unikaj nazywania innych graczy określeniami typu „noob”, może akurat gorzej im idzie, albo dopiero się uczą. Prawdopodobnie ty też nie grałeś rewelacyjnie na samym początku. Wyjątkiem jest sytuacja, w której osoba jest cheaterem. Wtedy takie określenia są jak najbardziej zasłużone.

3

Nie poluj tuż obok punktów, gdzie wchodzą do gry (tzw. spawnkilling). To niemiłe, gdy wchodzisz do gry i po kilku sekundach już leżysz.

4
Jak grać w Battlefield: Play 4 Free? Jak grać w Battlefield: Play 4 Free?

Kiedy mechanik z twojej drużyny wysiada z pojazdu żeby go naprawić, nie zabieraj mu tego pojazdu, niestety jest to częsta praktyka, nie trzeba chyba tłumaczyć jak bardzo irytująca dla mechaników.

5

Od czasu do czasu możesz rzucić na czacie tekstem typu „nice shoot”, „that was good”, „good kill”, itp. To sprawi, że twoi koledzy z drużyny poczują się docenieni.

6

Pomagaj nowym graczom, gdy mają jakieś problemy np. nie wiedzą o tym, że żeby latać helikopterem/samolotem, trzeba najpierw wyszkolić tę umiejętność.

7

Nie wołaj co chwilę o amunicję/apteczkę, jeśli nie nikt ci jej nie daje. To wkurzające, gdy z głośników, cały czas słychać tylko „I need ammo”, „Medic!”. Analogicznie, jeśli jesteś medykiem/szturmowcem korzystaj z możliwości rozdawania apteczek/amunicji.

8

Nie czekaj cały czas w miejscu gdzie pojawia się helikopter/samolot/czołg, jeśli inni też na niego czekają. Na polu bitwy też jesteś potrzebny. Chcesz polatać, to uruchom Battlefield 2, albo symulator lotów.

Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 03.08.2012

Komentarze