Jak zrobić pyszną sałatkę z zupek chińskich?

Szukasz nowej sałatki, która odmieni Twoje obiady? Proponuję Ci szybką, łatwą i smaczną propozycję na urozmaicenie Twojego menu.

  • 3 opakowania zupek chińskich rosołowych (polecam VIFON)
  • 2 piersi z kurczaka
  • 3 lyżki majonezu
  • 500 dag pieczarek
  • ulubione przyprawy
  • olej lub masło
1

Opłucz i obierz pieczarki. Posiekaj i wrzuć do niewielkiego garnka z rozpuszczonymi wcześniej 3-4 łyżkami oleju, bądź 3 łyżkami masełka. Dopraw przyprawami i duś na niewielkim ogniu. W razie potrzeby podlej gorącą wodą.

2

Przygotuj mięso. Opłucz, usuń zbędne fragmenty. Pokrój mięso w kostkę i dopraw przyprawami, które lubisz i które stosujesz. Ja zawsze solę mięsko, posypuję Vegetą, pieprzem, bazylią. Podsmaż na tłuszczu, maśle bądź oleju. Podsmażaj na tyle, na ile lubisz.

3

Jeszcze w opakowaniu pokrusz makaron zupki chińskiej. Wszystkie 3 sztuki wsyp do miski, dopraw dołączonymi przyprawami i zalej wrzącą wodą, tak aby woda pokryła cały makaron, ale nie więcej. Przykryj i odczekaj 15 minut.

4

Gdy makaron jest gotowy, przemieszaj go, ewentualnie odsącz od wody. Dodaj pieczarki i mięso. Na koniec dołóż 3 łyżki majonezu (wedle uznania) i całość wymieszaj. I ot co, cała filozofia :) życzę SMACZNEGO!

Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 27.01.2013

Komentarze

Próbowałem i potwierdzam, że rewelacyjne!