Polisa na życie bez wychodzenia z domu – jakie formalności są konieczne?
Zakup ubezpieczenia powinien być gruntownie przemyślaną decyzją. Do tej pory procedura kupna polisy wiązała się z szeregiem formalności. Dziś są one zredukowane do niezbędnego minimum.

Zabezpieczenie przyszłości Twojej i Twoich najbliższych jeszcze nigdy nie było tak proste. Obecnie nie musisz nawet wychodzić z domu, aby otrzymać ofertę ubezpieczenia dopasowaną do Twoich potrzeb i podpisać umowę z wybraną firmą. Możesz też mieć pewność, że dane osobowe i inne istotne informacje na Twój temat są należycie chronione. Sprawdź, jakie formalności są konieczne, abyś mógł kupić polisę na życie.
Polisa na życie bez wychodzenia z domu – dlaczego warto?
Dystans społeczny zmusił wiele instytucji do zasadniczych zmian w strategii działania. Dziś wiele spraw można załatwić bez konieczności wychodzenia z domu. Firmy ubezpieczeniowe wyszły naprzeciw oczekiwaniom klientów i uprościły obowiązujące dotąd formalności do absolutnego minimum. Dzięki temu możesz całkowicie zdalnie nabyć polisę na życie taką jak:
https://www.nn.pl/dla-ciebie/zycie-i-zdrowie/ubezpieczenie-na-zycie.html
Decyzji o zakupie ubezpieczenia dla siebie i bliskich nie powinieneś odkładać na później. Nieprzewidziane sytuacje, takie jak wypadek, nagłe zachorowanie czy trwała niezdolność do pracy, mogą spotkać każdego. Dlatego swój plan awaryjny opracuj dużo wcześniej i przedyskutuj jego szczegóły z ekspertem. Co prawda zakup ubezpieczenia nie uchroni Cię przed niespodziewanymi problemami, jednak pomoże skutecznie zmierzyć się z ich przykrymi konsekwencjami. Wypłata świadczenia finansowego może okazać się ogromnym wsparciem w kryzysowej sytuacji.
Polisa na życie online – jakie formalności są niezbędne?
Aby zakupić polisę przez internet, musisz spełnić kilka formalności. Na szczęście cała procedura jest prosta i nie wymaga wiele czasu. Oto warunki, które musisz spełnić:
- •telefon do przedstawiciela – rozmowa z ekspertem rozpoczyna proces zakupu polisy. Jest to doskonały moment, aby opowiedzieć o swoich oczekiwaniach i obawach;
- •mail z ofertą – na podstawie rozmowy telefonicznej przedstawiciel wyśle do Ciebie maila, w którym znajdziesz ofertę dostosowaną do Twoich preferencji. Będziesz miał okazję, aby bez pośpiechu zapoznać się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia;
- •podpisanie umowy – ta najważniejsza część także odbywa się podczas rozmowy z przedstawicielem. To on wypełnia wniosek w Twoim imieniu, a Ty przesyłasz mu skan dowodu osobistego, który stanowi potwierdzenie Twojej tożsamości;
pierwsza składka – po opłaceniu pierwszej składki otrzymasz polisę, która będzie dowodem Twojego ubezpieczenia. Zostanie ona wysłana na Twój adres e-mail.
Dodaj komentarz