Jak zarobić na Allegro?

Jak zarobić na Allegro? Każdy chciałby stać się niezależny finansowo i prowadzić dochodowy biznes. Niestety nie jest to ani łatwe, ani szybkie do osiągnięcia zadanie. Jedną z dróg, dzięki której możemy się zbliżyć do akceptowalnego dochodu, jest serwis aukcyjny Allegro.

  • konta w eBay, Allegro i paypall
1

Jeśli nie posiadamy konta w serwisie aukcyjnym Allegro - zakładamy je. Czekamy na list, w którym otrzymamy kod aktywacyjny potwierdzający naszą tożsamość.

2

Zakładamy konto w międzynarodowym serwisie aukcyjnym eBay. Rejestracja przebiega podobnie jak powyżej, oprócz listu, którego nie przesyła ten serwis.

3

Wyszukujemy na portalu eBay produkty, które po dodaniu kosztów wysyłki są znacznie tańsze niż na Allegro. Kupujemy je. Na początek - mniejszą partię towaru, aby sprawdzić, czy sprzedawca jest rzetelny i nie prześle nam z zagranicy "kota w worku". Ważny jest system komentarzy. Za każdym razem sprawdzamy, za co sprzedawca na eBayu otrzymał negatywy i jaki procent ogólnej ich liczby one stanowią.

4

Zapłaty dokonujemy wyłącznie za pomocą Paypalla. Dzięki temu systemowi płatności możemy ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli sprzedawca okaże się nieuczciwy i nie wyśle nam towaru.

5

Po otrzymaniu przesyłki wystawiamy przedmioty na Allegro z odpowiednią marżą i czekamy na pierwsze profity:)
Powodzenia !

6

Uwagi i spostrzeżenia

  • Starajmy się budować pozytywny wizerunek swojego profilu na Allegro poprzez prawdziwe i dokładne opisy wystawianych przedmiotów.

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
zdjęcie

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 23.10.2010

Komentarze

Ciekawy sposób.

Całkiem ciekawy sposób na łatwy zarobek. Ja swoje zawarłam w poradzie - http://www.zaradni.pl/porada/10388,jak_zarobic_na_allegro. Pozdrawiam.

Umiejętne podejście do biznesu. Ciekawa porada.

Rewelacyjny sposób . Na pewno skorzystam