Jak tworzyć dochód pasywny w systemach MLM?

Marketing sieciowy (MLM) jest dość ciekawą formą marketingu. Każdy zna system typu Avon lub Herbalife, ale nikt nie wie, że MLM to żyła złota. Nie dlatego, że MLM pojawił się niedawno, ale dlatego, że jego idea jest trochę niezrozumiana. Marketing sieciowy jest wynalazkiem starszym od telewizji, jednakże niewielu ludzi wie, jak wykorzystać go do zarobienia naprawdę dużych pieniędzy. Mam nadzieję, ze ten poradnik coś zmieni w tej materii.

  • Podstawowa znajomość terminów występujących w branży.
  • Członkostwo w systemie MLM.
1

Zaproś do swojej grupy trzy osoby. Będą to ludzie, z którymi będziesz pracować w najbliższym czasie.

2

Naucz je zasad, które panują w systemie i przekaż im wiedzę o produkcie.

3

Jeżeli Twoja trójka operuje już podstawowymi umiejętnościami, poddaj ich szkoleniu z zakresu dalszej rekrutacji w głąb. Jest to moment, w którym powinni się już troszkę usamodzielniać.

4

Obserwuj swoją załogę. Doszlifuj braki, którymi Twoja grupa się charakteryzuje. Po 2-3 miesiącach pracy, Twoja trójka powinna być w miarę samodzielna.

5

Powtórz kroki 1-4, tym razem z innymi osobami.

6

Uwagi i spostrzeżenia

  • Pamiętaj, że nawet samodzielna grupa potrzebuje kontroli i sporadycznej pomocy.

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
zdjęcie

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 29.10.2010

Komentarze

To chyba żadna porada.

Porada ogólna, zainteresowała mnie, ale oczekiwałem bardziej szczegółowego podejścia do tematu. Pozdrawiam.

Hm nie wiem dokładnie o co chodzi w poradzie:(

a mi się zawsze marzył własny MLM i setki zmotywowanych ludzi rozwijającY moją sieć ;)

Temat MLM jest bardzo interesujący, ale porada troszkę zbyt ogólna.