Jak bez wydatków zwiększyć sprzedaż na Allegro?

Porada zawierająca kilka wskazówek, jak w prosty sposób i bez wydatków zwiększyć ilość odwiedzin potencjalnie zainteresowanych klientów oraz sprzedaż na Allegro.

1

Wybierz dział, który dokładnie pasuje do produktu, który chcesz sprzedać - nie ma sensu kombinować i dodawać aukcji do działu, który pasuje w mniejszym stopniu, bo "ma większą oglądalność". Co z tego, że więcej niezainteresowanych osób go zobaczy - Tobie zależy na potencjalnie zainteresowanych klientach.

2

Napisz na kartce słowa, które najbardziej pasują do Twojego produktu oraz takie, które Ty byś wpisał podczas szukania.
Przykładowo: sprzedajesz łyżwy hokejowe, wtedy takimi słowami będą np.:
"łyżwy", "hokejowe", "", "", "rozmiar" ,"41", "42", "43", "44", "45", "46", "hokej", "hokejówki", "hokejowki" (bez polskich znaków)
Warto również rozważyć słowa:
"nowe", "tanio", "tanie", "okazja", "promocja".

3

Podziel słowa na dwie grupy:
- częściej wpisywane w wyszukiwarkę serwisu Allegro dla produktu, który sprzedajesz;
- wpisywane rzadziej.

4

Przygotuj tytuł aukcji, dla powyższego przykładu mógłby być to np.:
"łyżwy, hokejowe, hokejówki, tanio, "
W przypadku takiego opisu Twoja aukcja wyświetli się, gdy ktoś wpisze w wyszukiwarkę serwisu Allegro:
"łyżwy hokejowe"
"łyżwy hokejówki"
"łyżwy hokejowe tanio"
"hokejówki tanio"
"hokejówki tanio"
itd.
Pamiętaj, żeby wykorzystać całe dostępne miejsce w tytule. Pozostałe słowa umieść w opisie aukcji lub możesz nawet pod aukcją wypisać je po przecinku. Taki sposób jest bardzo podobny to tego, jaki wykorzystuje się przy pozycjonowaniu stron internetowych.

5

Warto również zwrócić uwagę na zdjęcie miniaturkę - pamiętaj, że nie musisz jako miniaturkę umieścić koniecznie zdjęcia produktu - ono może być w aukcji. Jako miniaturkę wykorzystaj zdjęcie, które się wyróżnia i zachęci do obejrzenia aukcji. Może to być np. uśmiechnięta twarz, czerwony wykrzyknik na białym tle, ładna kobieta. Generalnie coś, co dobrze kojarzy się Twoim potencjalnym klientom i coś, co zwróci ich uwagę. Pamiętaj, że około 70% skuteczności reklamy to grafika, reszta to tekst.

Przeczytaj teraz:

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 11.11.2010

Komentarze

Parę innych sztuczek można do tej porady jeszcze dodać, ale i tak jest ok.