Jak schudnąć w udach?

Przyrost masy ciała nierozłącznie wiąże się z nagromadzeniem tłuszczu w różnych częściach ciała. Czasami więcej tłuszczu gromadzone jest w górnych partiach ciała, a czasami w dolnych. Najczęściej jednak, zwłaszcza u kobiet, nadmiar tłuszczu lubi gromadzić się w udach, powodując efekt tzw. gruszki (szczupły tułów i masywne uda). Skutecznym sposobem na pokonanie tej przypadłości jest połączenie ćwiczeń i diety. Poniżej znajdziesz kilka porad jak popracować nad własnym ciałem.

1

Zwróć uwagę na to co jesz. Dodaj do swojej diety więcej białka i błonnika. Błonnik pomoże Ci utrzymać szczupłe ciało a białko zwiększy efekty twoich ćwiczeń.


2

Do treningu wprowadź podskoki, 3-4 razy w tygodniu. Jest to bardzo dobre ćwiczenie dla całych nóg a do tego pomoże przełamać monotonność treningu. Na początku skacz na przemian do przodu i do tyło, następnie na boki.


3

Zacznij jeździć rowerem, pływać lub uprawiać jogging. Są to doskonałe ćwiczenia aerobowe, które uformują nie tylko twoje nogi ale i całe ciało. Pamiętaj aby ćwiczenia te wykonywać co najmniej 20 min bo dopiero po tym czasie nasz organizm zaczyna spalać tłuszcz. Innym świetnym ćwiczeniem aerobowym jest wiosłowanie.


4

Wykonuj przysiady średnio 3 razy w tygodniu. Na początku ćwicz normalnie przezwyciężając jedynie opór własnego ciała. Po ok. miesiącu możesz założyć plecak a w nim umieścić np. 1kilogramowy odważnik. Po jakimś czasie możesz znowu zwiększyć obciążenie jednak wykonuj to stopniowo.


5

Połóż się na podłodze. Staraj się podnieś miednicę nie odrywając od podłogi ani głowy ani stóp i wytrzymaj tak przez 10s. Powtórz kilkakrotnie.


6

Wyszukuj nowe ćwiczenia aby uniknąć rutyny i zniechęcenia do treningu.


Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
  1. Robert Ch Robert Ch

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 22.06.2010

Komentarze

Jeśli się dużo chodzi, wysmuklają się nam nogi ;)Proponuję zamiast np. jazdy autobusem czy samochodem spacer. Pozdrawiam
Ciekawe:)

Ostatnio zmieniony: 2013-02-18 16:16:13

W punkcie 3. jest błąd. Tłuszcz spalany jest od razu, jednakże w niewielkim stopniu, z czasem proporcje się odwracają i to on jest głównym substratem energetycznym.

Ostatnio zmieniony: 2012-12-09 06:34:36

Dokładnie pierwszy punkt najważniejszy. Od dzisiaj postanowiłem coś ze sobą zmienić . Rewelacja !

Ostatnio zmieniony: 2011-08-16 19:30:06

Pierwszy punkt według mnie jest najważniejszy.

Ostatnio zmieniony: 2011-07-02 15:57:43

Przysiady...brr

Ostatnio zmieniony: 2011-02-27 20:33:45

Brzmi to całkiem racjonalnie...dzięki:)
Hmm, na początku treningu myślę, że nie powinno to jeszcze znacząco wpływać na przyrost masy mięśniowej. Możne ewentualnie zamiast dodawania ciężarów zwiększyć ich liczbę albo jeżeli ktoś boi się nadmiernego przyrostu mięśni, w późniejszej fazie może z przysiadów zrezygnować.
Wydaje mi się, że przysiady są dość kontrowersyjne, pewnie pomagają w walce ze zbędnym tłuszczem na udach, ale czy nie przyczynią się do powstania mięśni, których dużo trudniej się pozbyć?
Myślę, że obojga płci:)
Porada dotyczy Pań, czy także Panów:) ?