Zaproś znajomych do Orange Flex. Polecaj i zarabiaj!

Korzystasz już z Orange Flex? Poleć ofertę znajomym i odbierzcie bonusy od Orange. Czeka na Ciebie 70 zł i nawet 1000 GB Internetu mobilnego. Z kolej osoby, które zaprosisz do Orange Flex, otrzymają 30 zł. Ze swoją ekipą możesz więcej!

1

Orange Flex – „Polecaj i zarabiaj”

Orange Flex – „Polecaj i zarabiaj”

Zasady promocji „Polecaj i zarabiaj” są proste. Zaproś znajomego do Orange Flex i udostępnij mu swój indywidualny kod. Znajdziesz go w aplikacji Orange Flex. Jeżeli podczas pierwszego aktywowania Planu znajomy użyje Twojego kodu, otrzymasz 70 zł. Z kolei osoba, która dołączyła z Twojego polecenia do Orange Flex, dostanie 30 zł. Proste?

Jest tylko jeden warunek: środki otrzymacie, jeżeli Twój znajomy będzie korzystał z wybranego Planu co najmniej przez miesiąc. Bonusowe złotówki możesz wykorzystać do opłacenia usług, możesz także przelać je na kartę płatniczą. Kod polecający możesz udostępnić dowolnej liczbie znajomych. Jeżeli skorzysta z niego 5 osób, otrzymasz paczkę danych – aż 500 GB! Kolejne 5 osób to kolejne 500 GB! Czyli w sumie do zdobycia jest 1000 GB.

Szczegóły promocji „Polecaj i zarabiaj” znajdziesz na stronie operatora: https://flex.orange.pl/promocje/polecaj-zarabiaj. Zbierz ekipę i odbierz bonusy od Orange!

2

Orange Flex – dlaczego warto dołączyć?

Zastanawiasz się, jak przekonać znajomych do Orange Flex? Wystarczy, że przedstawisz im te korzyści.

Minimum formalności – aby skorzystać oferty, nie trzeba odwiedzać salonu ani podpisywać umowy. Wszystkiego dokonasz za pośrednictwem aplikacji Orange Flex – szybko i wygodnie na Twoim smartfonie. Równie szybkie i wygodne są płatności – nie trzeba pamiętać o przelewach, wystarczy podpiąć kartę płatniczą pod aplikację.

Elastyczna oferta – w Orange Flex nie ma jednej sztywnej oferty. Do wyboru są cztery Plany. Każdy z nich obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w Polsce i w roamingu w UE oraz paczkę danych: 15 GB, 30 GB, 50 GB i 100 GB. Plan można zmienić za pomocą aplikacji raz w miesiącu – wystarczy jedno kliknięcie, by zwiększyć lub zmniejszyć paczkę danych.

Streamingi i social media bez limitu – użytkownicy Orange Flex mogą korzystać z social mediów bez ograniczeń. Dzięki usłudze Social Pass, dostępnej w każdym Planie, najpopularniejsze komunikatory i serwisy społecznościowe (m.in. Facebook, Messenger, Instagram, TikTok, Twitter) nie zużywają GB dostępnych w Planie. W Orange Flex dostępne są także dodatkowe Passy umożliwiający korzystanie z serwisów wideo (Video Pass – m.in. YouTube, Netflix, HBO GO), streamingów muzycznych (Music Pass – m.in. Spotify, Tidal, Deezer) i platform gamingowych (Game Pass – m.in. Twitch, Discord) bez pomniejszania paczki danych.

3

Brzmi dobrze? Nie ma co czekać. Zaproś znajomych do Orange Flex, odbierzcie prezenty i wspólnie korzystajcie z najlepszej oferty.

źródła zdjęć: Materiały partnera

  1. Wojtek Budnicki

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 19.01.2021

Komentarze