Jak zmienić wygląd facebooka, aby zdobyć więcej polubień?

Większość użytkowników Facebooka przywykła do wyglądu i koloru interfejsu oraz tradycyjnego layoutu strony głównej. Skoro prawie każdy z nas wchodzi na stronę portalu społecznościowego przynajmniej raz w ciągu dnia, to czy nie warto dokonać jej personalizacji? To trwa zaledwie kilka minut. Sami sprawdźcie!

1

Change facebook design in 20 second

Change facebook design in 20 second

W pasku wyszukiwarki wpisujemy adres strony: www.facebook.ehack.com.pl Strona jest sprawdzona i bezpieczna. Nie musimy się obawiać, że "przypadkiem" zainstalujemy wirusa.

2

Like It

Like It

Teraz klikamy przycisk "lubię to", aby odblokować linki instalacyjne, a następnie klikamy na pozycję LINK1 lub LINK2. Po otwarciu okienka pobierania ukaże się nam .zip, który należy rozpakować i postępować zgodnie z instrukcją. W archiwum znajduje się także specjalna instalka do wtyczki.

3

Zmieniamy design

Zmieniamy design

Zainstalowana wtyczka powinna ukazać się w pasku dodatków wyszukiwarki. Możemy ją łatwo rozpoznać ("S" na żółtym tle w prawnym górnym rogu jak na załączonym obrazku). Następnie klikamy ikonę i znajdujemy komendę "znajdź style dla tej strony".

4

Wybór preferowanego stylu

Wybór preferowanego stylu

Lista stylów jest dość długa, zatem każdy znajdzie coś dla siebie. Kiedy wybierzemy ten odpowiedni, klikamy na obrazek, a następnie instalujemy. Warto przy tym zaznaczyć, że zmiana stylów dotyczy nie tylko strony Facebook, ale także Allegro, Google czy YT. Miłej zabawy! W ten sposób nasz Facebook stanie się atrakcyjniejszy i więcej osób go polubi.

Przeczytaj teraz:

źródła zdjęć: http://facebook.ehack.com.pl/

  1. Anna Rasiak

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 12.11.2013

Komentarze