Jak zgrywać muzykę z YouTube do formatu MP3?

Wiele osób przegląda filmiki zgromadzone na YouTube. Niektóre z nich posiadają umieszczony w tle podkład muzyczny, który często wpada w ucho słuchacza. Nie zawsze wiadomo, kto jest jego wykonawcą oraz jaki ma tytuł. Mimo to istnieje sposób, by ten podkład zgrać do formatu MP3. Potem już można w porządnej jakości słuchać go na dowolnym odtwarzaczu.

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Filmik na YouTube z podkładem muzycznym (ważny jest link do niego, wyświetlony w głównym pasku przeglądarki)
  • http://www.video2mp3.net/
1
Strona główna konwerteraStrona główna konwertera

W YouTube otwieramy filmik z interesującym nas podkładem muzycznym. W innym okienku uruchamiamy stronę - konwerter http://www.video2mp3.net/ Uruchomi się on w języku angielskim jako języku domyślnym. Jeżeli ktoś zechce, może przestawić go na język polski (POLISH). Wystarczy kliknąć po prawej stronie w napis ENGLISH, by rozwinęło się stosowne menu z listą dostępnych języków strony. Niniejsza wersja poradnika będzie dostosowana właśnie do języka polskiego.

2

W okienku pod napisem „Wpisz adres URL do pliku, który chcesz skonwertować jako MP3” umieszczamy link do filmiku z YouTube.

3

Pod nim zaznaczamy „wysoka jakość”, by móc uzyskać po konwersji MP3 o lepszej jakości (będzie to 192 kbps i 44 kHz).

4

Klikamy w ikonę „Convert”.

5

Cierpliwie czekamy koniec konwersji, której postępy będą ukazane w procentach. Zwykle trwa to krócej niż minutę albo jeszcze mniej w zależności od długości filmiku.

6

Pojawi się strona z komunikatem „Konwersja przeprowadzona pomyślnie!”. Klikamy na znajdujący się niżej link ("Click here to download your converted file").

7

Pojawi się następna strona, gdzie wystarczy już kliknąć w „Pobierz MP3”, by pobrać gotową MP3 na dysk. Równie dobrze można odczekać 20 sekund, wówczas znane wszystkim okienko z opcją zapisu wyskoczy samoistnie.

8

Po ściągnięciu gotowego pliku pojawi się ostatnie okno z podziękowaniami od autorów strony oraz link ("Click here if you'd like to convert another file"), za pomocą którego można konwertować następny klip na MP3.

Przeczytaj teraz:

  1. Autor Zaradni.plAutor Zaradni.pl

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
    1. 05.10.2010

    Komentarze

    Przyda się;)