Jak sprawdzić co Google wie o tobie?

Jeżeli jesteś użytkownikiem konta Google z pewnością zastanawiałeś się jakie informacje są przechowywane o Tobie przez ten serwis. Jest jedno miejsce gdzie możesz sprawdzić co dotychczas udostępniłeś Google.

  • Konto Google
1

W pasku adresu przeglądarki wystarczy wpisać www.google.com/dashboard. Jeżeli nie byłeś zalogowany do swojego konta to nastąpi przekierowanie do strony logowania.
W tym jednym miejscu zostały umieszczone w czytelny sposób, wszystkie informacje odnośnie usług z jakich korzystasz/korzystałeś przy pomocy konta Google.

2

I tak na przykład, możesz sprawdzić jakich zakupów dokonałeś, jakie karty debetowe/kredytowe są zarejestrowane. Znajdują się tutaj między innymi linki do galerii Picassa, zapisane dokumenty, liczba wysłanych/odebranych maili, ilość przeprowadzonych chatów itp.

3

Do google dashboard można dostać się również zwyczajnie. Logujemy się na swoje konto Google. Następnie przechodzimy do Settings-->"Google account settings"-->"View data stored with account".

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
zdjęcie
  1. Marek Sobczak Zaradni.pl

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 23.03.2011

Komentarze

działa wow

Dobre pytanie. Biorąc pod uwagę narzędzia Google np. webmaster z pewnością większość jeśli nie "wszystkie".
Warto poszukać, może będzie tamat na następną poradę :). Zastanawiam się tylko ile informacji udostępnia Google do publicznej wiadomości, odnośnie togo co zbiera o użytkownikach (tych nie zalogowanych).

OK. Zastanawiam się tylko, czy Google rejestruje wszystkie operacje, przeprowadzane po wcześniejszym zalogowaniu, czy wszystkie (np. po IP)?