Jak mieć wszystko bez limitu i z czasem coraz więcej GB za nie więcej niż 29 zł?

Nielimitowane rozmowy w kraju na telefony komórkowe i stacjonarne, SMSy i MMSy, a do tego nawet 30 GB Internetu za 29 zł miesięcznie? Dzięki ofercie nju mobile z rachunkiem, teraz to możliwe!

1

Nju mobile za nie więcej niż 29 zł miesięcznie – jak to działa?

Usługa „Wszystko – nie więcej niż 29 zł”, dostępna na stronie internetowej
https://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem , skierowana jest do wszystkich obecnych Klientów nju mobile z rachunkiem oraz do wszystkich, którzy zastanawiają się nad wyborem nowej usługi.

W ramach oferty za nie więcej niż 29 zł miesięcznie, nju oferuje m.in. nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne, SMSy i MMSy do wszystkich sieci oraz pakiet nawet 30 GB w zależności od stażu Internetu do wykorzystania w kraju (w tym 1,87 GB w roamingu w Unii Europejskiej).

Co więcej, nju mobile honoruje stałych klientów **dodatkowymi GB, w związku z czym, im dłużej korzystasz z oferty tym więcej pakietu GB Internetu masz do wykorzystania.
Oferta jest niezwykle atrakcyjna również z innego względu – każdy użytkownik nju z rachunkiem, który zdecyduje się dokupić **drugi numer
za jedyne 9 zł **miesięcznie, będzie mógł korzystać z nielimitowanych rozmów do wszystkich, SMSów i MMSów oraz pakietu internetu za **19 zł na głowę.

Oferta zaproponowana przez nju mobile, stanowi obecnie jedną z najciekawszych propozycji na
rodzimym rynku GSM.

2

Jak włączyć nielimitowane rozmowy, SMSy i MMSy oraz 10 GB Internetu?

Włączenie usługi jest darmowe i bardzo łatwe. Aby to zrobić, wystarczy, że nowi klienci wejdą na stronę internetową nju mobile i wybiorą opcję „nju z rachunkiem” z włączoną usługą „Wszystko – nie więcej niż 29 zł”. Obecni klienci natomiast, mogą skorzystać z usługi poprzez:

  • stronę nju – po zalogowaniu się do swojego konta i przejściu do zakładki „usługi”;

  • wysłanie bezpłatnego SMSa o treści START pod numer 80422.

3

„Im dłużej, tym lepiej”, czyli stali klienci mają więcej

Marka nju mobile przygotowała dodatkowe bonusy z myślą o stałych klientach. „Im dłużej, tym
lepiej”
– z tą bezpłatną usługą, liczba GB dostępnych w ofercie wzrasta wraz ze stażem. W praktyce wygląda to następująco:

  • wszystko - nie więcej niż 29 zł – przez pierwsze 6 miesięcy, dostępny pakiet Internetu wynosi 10 GB, powyżej 6 miesięcy **– **20 GB, powyżej 12 miesięcy **- już **25 GB, natomiast powyżej 24 miesięcy, można korzystać aż z 30 GB.

Usługę, można włączyć po zalogowaniu się do swojego konta na stronie nju mobile lub wysłaniu
bezpłatnego SMSa o treści AKT pod numer 8021.
Co ważne, z włączoną usługą „im dłużej, tym lepiej”, już po trzecim miesiącu, przestaje
obowiązywać minimalna kwota rachunku
, która wynosi 9 zł miesięcznie. W praktyce oznacza to, że jeśli w danym miesiącu abonent nie będzie korzystał z telefonu, nie poniesie żadnych opłat,
związanych z jego użytkowaniem.

4

Dlaczego warto skorzystać z oferty nju mobile?

Aktualnie nju mobile to sieć, która ma najwięcej do zaoferowania zarówno nowym, jak i obecnym
klientom:

  • nju nie podpisuje się z klientami długoterminowych (wielomiesięcznych) umów. Oferta z rachunkiem wiąże się z podpisaniem umowy na czas nieokreślony, którą Klient może rozwiązać w dowolnym momencie.

  • nju oferuje idealne rozwiązania dla osób, które w jednym miesiącu korzystają częściej ze swojego telefonu, a w innym – rzadziej. W takim przypadku, abonenci, którzy posiadają np. ofertę „wszystko – nie więcej niż 29 zł” i w danym miesiącu wysłali jedynie kilka SMSów bądź wykonali tylko kilka telefonów, zapłacą mniej (np. 10-11 zł). W przeciwnym razie natomiast zapłacą nie więcej niż 29 zł.

źródła zdjęć: Materiały partnera

  1. Wojtek Budnicki

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 20.12.2018

Komentarze