Jak zdobyć tanie materiały do scrapbookingu?

Po wejściu do sklepu z materiałami do rękodzieła i spojrzeniu na ceny możemy dojść do wniosku, że to hobby tylko dla bogatych. Jednak nie jest tak! W tej poradzie przedstawię kilka sposobów na zastąpienie drogich materiałów czymś tańszym. Sprawi to, że zakup pozostałych nie zaboli tak bardzo naszej kieszeni :)

Krok 1 z 5

Papier... Papier...

Miej oczy i uszy szeroko otwarte. Ładny kawałek papieru możesz znaleźć tam, gdzie najmniej się go spodziewasz! Zaglądaj do sklepów typu "wszystko po 2,50" - czasem są tam drobiazgi przeznaczone do czegoś innego, a jednak nadające się świetnie do tworzenia kartek. Bardzo ładny komplet 25 kartek A4 pięknego, świecącego papieru kupiłam w sklepie "wszystko za funta" w dziale "dla dzieci". Często używam w swoich pracach elementów wyciętych z okładek zeszytów. Jeśli sama nie uczysz się i nie studiujesz, możesz w okolicach końca roku szkolnego pójść na szkolne boisko i zaproponować dzieciom np. jakieś drobne lub naklejki dodawane do Twoich ulubionych chipsów w zamian za okładki zeszytów, z których nie będą już korzystać. Na zdjęciu obok - miś z okładki zeszytu.

źródła zdjęć: wszystkie zamieszczone zdjęcia są mojego autorstwa

Przeczytaj teraz:

  1. Klaudia Nosal Klaudia Nosal

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 23.06.2014

Komentarze