Jak pozbyć się zakwasów?

Porada dla wszystkich osób odczuwających ból w mięśniach po wcześniejszym wysiłku fizycznym, na przykład na siłowni - "jak pozbyć się zakwasów?". Pomoże Ci, jeśli rzeczywiście chcesz pozbyć się zakwasów.

1

Masaż.

Masaż jest najskuteczniejszą metodą, aby pozbyć się zakwasów. Poprawia on krążenie w partiach mięśni, które są masowane, co sprawia, że zakwasy mijają nam bardzo szybko.

2

Kąpiel.

Kąpiel w zimnej wodzie jest również bardzo skuteczną metodą służącą, aby pozbyć się zakwasów. Można ją stosować nawet zamiast masażu jeśli nas na to nie stać. Woda powinna być chłodna lub lekko zimna.

3

Woda.

Pij dużo wody. Każdy z nas wie, że warto ją pić, jednak nie każdy wie, że przydaje się ona również, kiedy chcemy pozbyć się zakwasów. Wypłukuje ona kwas mlekowy z naszego organizmu powstały w nadmiarze podczas intensywnego wysiłku fizycznego.

4

Rozgrzewka.

Jeśli nie chcesz w przyszłości mieć zakwasów, musisz zawsze robić rozgrzewkę przed treningiem na siłowni. Również, aby pozbyć się zakwasów, możemy robić sobie kilka "rozgrzewek" w ciągu dnia. Przyspieszają one usuwanie nadmiaru kwasu mlekowego.

5

Witaminy.

Jeśli masz zakwasy po każdym wysiłku fizycznym, oznacza to, że najpewniej brakuje Ci witamin. Zaopatrz się w witaminy. Zwróć szczególnie uwagę na witaminy B6, B1, E i C.

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
zdjęcie
  1. Autor Zaradni.plAutor Zaradni.pl

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
    1. 08.02.2011

    Komentarze

    super

    Polecam dobra porada , niezmiernie ważne są witaminy potrzebne do szybkiej regeneracji .

    Krótka porada, ale bardzo na temat. Przedstawiłeś najlepsze sposoby do walki z zakwasami, a co najważniejsze skuteczne! Pozdrawiam.

    hmm sauna również działa nieziemsko na zakwasy :) pozdrawiam

    Ciekawa porada :-) Nie tylko dla sportowców

    Spróbuj :-)

    Ciekawe sposoby, zaskoczyłeś mnie głównie z tymi witaminami. Muszę spróbować.

    Bardzo dobre przygotowanie do tego, aby zapobiec zakwasom. Najczęściej robią się po jeździe na rowerze. da się to potem odczuć. Pozdrawiam.