Jak wybrać odpowiednie miejsce na zaręczyny?

Miejsce zaręczyn jest bardzo ważne. Odpowiednio dobrane i choć trochę oczekiwane musi zaskakiwać!

  • miłość
1

Po pierwsze musimy dać drugiej osobie odczuć, że chcemy tego kroku i że chcemy być z nią do końca życia.

2

Po drugie musimy wiedzieć czy mają to być klasyczne zaręczyny w gronie rodzinnym, czy też tylko z tą osobą której chcemy się oświadczyć. Po tym jak już się zastanowimy jakie musimy znależć odpowiednie miejsce i czas, no i oczywiście kupić pierścionek zaręczynowy, dzisiaj modne są proste pierścionki z białego złota.

3

Po kupnie pierścionka panowie powinni tak go schować, żeby ich wybranka go nie znalazła np. schowanego w schowku swojego samochodu:)
Miejsca do realizacji są przeróżne, liczy się przede wszystkim klimat i stworzony nastrój. Nailepiej zrobić to w miejscu gdzie daną osobę by zachwyciło,trzeba pamiętać o tym co lubi i czym się interesuje dana osoba, ale to ukochany powinien doskonale wiedzieć planując resztę życia z tą osobą:)

4

Moim zdaniem najładniejsze są zaręczyny na łonie przyrody np. nad strumykiem pod jemiołą gdzie słychać własny oddech a ciszę rozprasza tylko śpiew ptaków (tak wyglądały moje) i słowa wybranka, który bąka przygotowaną wcześniej i wyuczoną na pamięć przemowę.

Przeczytaj teraz:

  1. Marta Biała

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 23.10.2009

Komentarze

Trzeba zaufać wyobraźni i poddać się jej. Spontaniczne wyznanie jest cenniejsze od wyuczonego. Trochę romantyczności i dobry pomysł, jak zaskoczyć swoją wybrankę, zrodzi się sam. Oczywiście należy przemyśleć sobie pewne rzeczy, ale resztą pokieruje scenariusz z życia. Pozdrawiam.