Polityka prywatności i cookies Zaradni.pl

Polityka prywatności - postanowienia ogólne

1. Korzystający z serwisu Zaradni.pl pozostają anonimowi tak długo, aż sami nie zdecydują inaczej.

2. Portal Zaradni.pl zbiera dane podawane przez użytkowników podczas rejestracji w portalu oraz rejestracji w Programie Udziału w Zyskach Zaradni.pl

3. Portal Zaradni.pl przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie Autorów Zaradni.pl, tj. osób zarejestrowanych w Portalu w celu publikujących materiałów.

Cele przetwarzania danych osobowych:

1. Dostarczanie usług użytkownikom związanych z działaniem portalu Zaradni.pl, włącznie z wyświetlaniem dostosowanych treści i reklam.

2. Dokonanie płatności za napisane materiały oraz odprowadzenie podatku PIT od dochodów osiąganych w ramach portalu Zaradni.pl.

3. Na podstawie uzyskanych informacji w szczególnych przypadkach sporządzane są zbiorcze, ogólne zestawienia statystyczne, ujawniane osobom trzecim. Obejmują one informacje o oglądalności serwisu. Zestawienia te nie zawierają jednak żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych użytkowników portalu Zaradni.pl.

4. W celach informacyjnych oraz konkursowych.

5. W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim.

Zmiana danych osobowych

Każdy zarejestrowany użytkownik portalu Zaradni.pl, po zalogowaniu się swojego profilu użytkownika, ma prawo do edycji podanych danych przy rejestracji. Użytkownik ma prawo usunąć swój profil. W tym celu należy skontaktować się z administratorem portalu (dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt)

Zmiany polityki prywatności

Portal Zaradni.pl zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszej polityki prywatności. Wszelkie dokonane zmiany będą niezwłocznie umieszczane na portalu Zaradni.pl, w niniejszej zakładce, w celu umożliwienia zapoznania się użytkowników z ich treścią.

Polityka Zaradni.pl dotycząca Ciasteczek (ang. Cookies)

Przez używanie Serwisu Zaradni.pl wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą Polityką Ciasteczek. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania Serwisu Zaradni.pl

Co to są ciasteczka?

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył, zwierają nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Zaradni.pl używa ciasteczek do:

  • Optymalizacji Serwisu dla Użytkowników, - portal działa szybciej i jest łatwiejszy w użyciu.
  • Prowadzenia statystyk odwiedzin poszczególnych artykułów.
  • Lepszego dopasowania treści i reklam do oczekiwań Użytkowników.
  • Zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć, jak ludzie używają Zaradni.pl.

Uwaga:

Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

Ciasteczka podmiotów trzecich

Korzystając z Zaradni.pl możesz otrzymywać ciasteczka pochodzące od firm realizujących w Poralu Zaradni.pl kampanie reklamowe, a także serwisów takich jak Facebook, Google czy Twitter. Więcej informacji na temat tych ciasteczek możesz znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.

Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach?

Na Zaradni.pl używamy różnych ciasteczek – stałych i sesyjnych. Te pierwsze pozostają na Twoim urządzeniu jedynie podczas korzystania z Serwisu Zaradni.pl. Ciasteczka stałe pozostają na Twoim urządzeniu do momentu, kiedy je usuniesz, lub na okres czasu życia ciasteczka.

W jaki sposób mogę zmienić ustawienia dot. ciasteczek albo je usunąć?

Kompleksowe informacje dostępne są w ustawieniach Twojego oprogramowania (przeglądarki internetowej, z której korzystasz). Radzimy szukać szczegółowych informacji na temat ciasteczek w dziale „pomoc” przeglądarki internetowej, z której korzystasz.