Szalone pomysły na paznokcie na Halloween

Imprezy halloweenowe rządzą się swoimi prawami. To przede wszystkim dobra zabawa, która ma dać dużo radości Tobie i Twoim znajomym. Mroczne dekoracje, ciekawe dania i straszne zabawy to tylko niektóre elementy takich wydarzeń. Równie istotny jest wygląd gości. Im oryginalniejszy, tym lepiej. Dopełnieniem całości mogą być także paznokcie! Jak zrobić szalone i wyjątkowe paznokcie na Halloween? Oto kilka propozycji.

1

Długie paznokcie na Halloween w formie szponów

Przebierasz się za wiedźmę albo inny czarny charakter? Taka stylizacja wymaga dopracowania w każdym szczególe. Istotnym elementem takiego stroju są paznokcie. W tym wypadku najlepsze będą dłuuugie szpony, spiłowane w szpic. Nie musisz oczywiście zapuszczać własnych paznokci. Poza tym na to jest już raczej za późno. Co zrobić w takiej sytuacji? Nic straconego, jest na to sposób!
 
Postaw na przedłużane paznokcie. Zrobisz je łatwo z pomocą tipsów, które po imprezie spiłujesz do normalnej długości. Długie paznokcie na Halloween możesz ozdobić na wiele sposobów. Wykorzystanie żelu lub hybrydy da Ci mnóstwo możliwości stylizacji. Świetnym pomysłem jest pomalowanie ich tak, aby stworzyć efekt ociekającej krwi. Nie ma mrocznej imprezy bez motywu krwi! Długie paznokcie są do tego idealne.

2

Trójwymiarowe, bogate ozdoby na paznokciach

Imprezy halloweenowe to idealny moment na bogate, ciężkie zdobienia. Raczej nie nosimy takich na co dzień, więc to czas w sam raz na paznokciowe eksperymenty! Być może masz wymarzoną stylizację, której nigdy nie odważyłaś się zrobić? Wykorzystaj ją teraz, robiąc swoje paznokcie na Halloween! Co może się okazać pomocne?

Do dużych, trójwymiarowych wzorów, użyj specjalnego żelu do zdobień. Jest plastyczny i pozwala stworzyć na paznokciach małe dzieła sztuki. Łatwe wzory, jakie zrobisz z jego pomocą, to czaszki, duchy albo dynie. Jeśli Twój strój jest bardziej w stylu mrocznego glamour, użyj dużych cyrkonii i błyszczących ozdób. Jeśli chcesz, postaw dodatkowo na brokat albo pyłki do paznokci — jak szaleć, to szaleć!

3

Szalone zdobienia halloweenowe na paznokciach

**Paznokcie na Halloween **nie muszą być zawsze totalnie odjechane. Jeżeli wolisz skromniejsze stylizacje na swoich naturalnych paznokciach, wykorzystaj zdobienia.
 
Możesz użyć motywu zszytej rany albo ducha. Bez problemu poradzisz sobie także z dynią, czaszką, kośćmi czy nietoperzami. Super pomysłem jest namalowanie na paznokciach pajęczyny. To bardzo proste, a daje fantastyczny efekt. Jeśli masz już doświadczenie ze wzorkami na paznokciach, możesz pobawić się w bardziej zaawansowane stylizacje.
 
Do halloweenowych zdobień wykorzystaj specjalne cienkie pędzelki albo sondy, którymi zrobisz precyzyjne kropki różnej wielkości. Używaj kontrastowych kolorów — wtedy wzory są najlepiej widoczne. Idealnie sprawdzą się połączenia czerni albo granatu z bielą. Pamiętaj, że Halloween to przede wszystkim zabawa. Twoje zdobienia nie muszą być perfekcyjne. Ważne, żeby ich tworzenie sprawiło Ci radość!

źródła zdjęć: Materiały partnera

  1. Wojtek Budnicki

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 07.11.2020

Komentarze