Jak ukryć masywne łydki - chwyty na masywne łydki?

Wiele się mówi o tym, co zakładać przy różnych mankamentach figury. Jednym z takich "defektów" są na pewno zbyt masywne łydki, których bardzo trudno jest się pozbyć. Najprostszym sposobem ukrycia ich jest dobranie odpowiedniego stroju. Oto kilka ważnych rad/chwytów:

1

UNIKAMY podkreślających, a nawet powiększających łydki, bardzo obcisłych rurek, rybaczek oraz spódnic ołówkowych.

2

NOSIMY zamiast nich spodnie dzwony (najlepiej na kant), które całkowicie ukrywają wielkość łydek oraz szerokie spódnice(w kształcie litery A). Dobrym rozwiązaniem, do spódnicy są też rajstopy z paskiem przecinającym pionowo nogę, co optycznie wyszczupla łydki.

3

Elementem dopełniającym całego stroju w przypadku masywnych łydek są BUTY NA OBCASIE.

Przeczytaj teraz:

  1. Ania Michalak

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 16.07.2009

Komentarze

Tekst dostateczny. Spodziewałam się obszerniejszego. Polecam też rajstopy z szwem z tyłu, ich ciemne i matowe kolory, czy delikatne ukośne bądź w literę V wzory.

ale warto jednak uważać z doborem słownictwa:)

Hmmm, nikogo urazić nie chciałam. Sama mam masywne łydki i prawdę powiedziawszy nie ma to dla mnie znaczenia czy nazwie je ktoś defektem czy też nie. Stawiam zresztą przede wszystkim na dystans do siebie:)

Bardzo nie podoba mi się określenie "defekt". Masywne łydki to po prostu cecha sylwetki, nie wada!!! I na pewno nie ma mowy o pozbywaniu się ich!!! Jeśli mam masywne łydki, to będę je mieć przez całe życie i z pewnością nie życzę sobie, by ktoś nazywał to defektem! A zasady poprawnego dobierania stroju do sylwetki mówią nie o tym, co zakładać, by ukryć mankamenty figury, ale o tym, w co się ubierać by zrównoważyć proporcje i zaakcentować walory kobiecej figury. Nie możemy używać języka mankamentów i defektów, bo to rodzi niepotrzebną frustrację i kompleksy. Masywne łydki są sexy, równie sexy co szczupłe.