Jak tonizować cerę na pięć sposobów?

Przedstawiam aż pięć technik nakładania toniku kosmetycznego na skórę twarzy. Poznaj je wszystkie!

  • - tonik, - płatek lub wacik kosmetyczny.
1
Tonik dynamizujący Tonik dynamizujący

Sposób 1
Przecieranie cery wacikiem lub płatkiem nasączonym tonikiem. To najpopularniejsza metoda.

2

Sposób 2
To tak zwane oklepywanie fortepianowe. Najpierw wylewamy niewielką ilość kosmetyku na wnętrze dłoni. Potem rozsmarowujemy preparat na obu rękach tak, aby poczuć tonik kosmetyczny na koniuszkach palców. Na koniec ruchem fortepianowym oklepujemy całą twarz opuszkami palców.

3

Sposób 3
Przykładanie do skóry twarzy, miejsce po miejscu, płatku kosmetycznego nasiąkniętego tonikiem.

4

Sposób 4
Sprysk(iw)anie cery tonikiem w sprayu. Jeśli nie masz toniku w sprayu możesz przelać tonik ze zwykłej butelki do takiej z mechanizmem psikania. Taką buteleczkę kupisz np. w Rossmann za jakieś 2 zł. Możesz ją używać wielokrotnie.

5
Pędzel wachlarzowy Pędzel wachlarzowy

Sposób 5
Zmocz lub spryskaj tonikiem pędzel wachlarzowy. Omieć pędzlem twarz. Pędzel wachlarzowy ma zwykle delikatne włosie. Będzie to przyjemna forma tonizowania skóry twarzy.

6

Uwagi i spostrzeżenia

  • Cztery ostatnie techniki stosowania toniku kosmetycznego na cerę są mniej znane. Polecam ich wypróbowanie.

  1. Anna Kryjom

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 31.10.2012

Komentarze

świetna porada