Jak szybko wyprostować włosy? - dwa najprostsze sposoby

Głądkie, lśniące, eleganckie - takie włosy są supermodne, ponadczasowe, uniwersalne. Spójrzmy jak szybko i samodzielnie możemy tego dokonać.

  • Balsam wygładzący włosy, odżyskw wygładzająca, płaska szczotka, Prostownica
1

Myjemy włosy i nakładamy na nie odżywkę wygładzającą, potem zaś kosmetyk prostujący np. mleczko lub krem.

2

Suszymy pasma z pomocą okągłej szczotki i już suche wygładzamy prostwonicą, ustawiając jej temperaturę dla włosów zdrowych na ok 200 stopni, dla cienki i zniszkonych około 160 stopni.

3

Dzielimy włosy na wąskie pasma i przeciągmy po nich prostownicą od nasady aż po same końce.

4

Efekt utrzymuje się do następnego mycia. Jest to efekt, dość kosztowny gdyż samo urządzenie kosztuje od 140- 360 zł. Dlatego też możemy taki sam efekt osiągnąć za pomocą szczotki.

5

Na wilgotne włosy nanosimy szczotką wygładzający kosmetyk - mleczko lub krem (np. Odżywkę wygładzającą Dove koszt około 10-12 zł)

6

Nabieramy pasmo po paśmie na płaską szczotkę, przeciągamy je wolnym ruchem, jednocześnie susząc suszarką.

7

Spryskujemy delikatnie lakierem grzebień i starannie przeczesujemy nim włosy, co utrwali naszą fryzurę.

8

Uwagi i spostrzeżenia

- Zabiegu nie powinno się zbyt często powtarzać gdyż nasze włosy są dość słabe i źle znoszą tego typu zabiegi.

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
  1. Autor Zaradni.plAutor Zaradni.pl

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
    1. 21.07.2009

    Komentarze

    super

    Do prostowania włosów polecam got2b straight on. Nawet najbardziej niesforne włosy są wyprostowane.