Jak mieć piękny brzuch?

Zbliża się szybkimi krokami lato. Wielu ludzi ma problem z brzuchami które po zimie nie wyglądają atrakcyjnie. Często trzeba się pozbyć paru kilogramów by nasze brzuchy wyglądały ładnie, były płaskie oraz wyrzeźbione. Przedstawiam sposób który pozwoli na ukształtowanie brzucha tym samym na spalenie niepotrzebnych warstw tłuszczu oraz pomoże utrzymywać brzuch w dobrej kondycji wizualnej i fizycznej. (niestety dużo wysiłku trzeba w to włożyć ale efekty są bardzo zadowalające)

  • Wolna godzina w dniu przez 6 lub 7 tygodni
  • Koc lub mata
1
Plan 6 Weidera Plan 6 Weidera

Na początek musimy zagospodarować sobie ok 45 minut przez 6 lub 7 tygodni na ćwiczenia


2
Efekty Efekty

Wpisujemy w Google 6 Weidera harmonogram pobieramy go, najlepiej wydrukować i powiesić w widocznym miejscu by pamiętać codziennie o ćwiczeniach i skreślać dni do końca treningu. Zapoznać się z 6 ćwiczeniami by dobrze je wykonywać.


3
Efekty Efekty

Ćwiczyć sumiennie przestrzegając harmonogramu. Już po pierwszym tygodniu zauważymy efekty ćwiczeń a po 6 lub 7 tygodniach będziemy mogli wyjść na plaże nie wstydząc się swojego wyglądu.

Zauważyłem tez ze podczas treningu człowiek nie jest się w stanie obżerać jedzeniem. Po prostu jeśli zjemy dużo to ćwiczone mięśnie automatycznie się napinają i nie jestesmy w stanie nic więcej wcisnąć w siebie. Jemy tylko tyle ile jest nam potrzebne.


4

Uwagi i spostrzeżenia

  • Trening bardzo ciężki. Prawdziwe efekty dopiero po ukończeniu treningu


Przeczytaj teraz:

  1. Damian Bijak

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 06.06.2010

Komentarze

Ćwiczyć warto dla zdrowia a zawsze jakaś korzyść:)

Ostatnio zmieniony: 2013-02-18 17:19:31

bardzo męczący sposób... ja pozbyłem sie boczków i brzucha dzięki... bieganiu: 3-4 razy w tygodniu po ok 8 km.... zakładasz słuchawki i biegasz swoim tempem. 4 miesiace i inny obraz :)

Ostatnio zmieniony: 2013-01-19 16:39:21

U mnie to najgorzej jest ze znalezieniem na systematyczne ćwiczenie czasu. Mam czas tylko po 20.00, a wtedy często jestem już zmęczona.

Ostatnio zmieniony: 2013-01-04 20:16:55

Pływanie nie jest dla leniwych !! Sama pływałam zawodowo i wiem, że tylko jak dasz sobie wycisk choćby na średnim poziomie to coś to pływanie da ;-) Fakt, że mniej czujesz siebie i swój ciężar niemniej jednak żeby były rezultaty trzeba sobie dać chociaż troszkę w kość na basenie mój Drogi hamaku ;-) Wiem to z doświadczenia i wiem też, że ''pluskanie się'' w zasadzie niewiele daje ;-) Serdecznie pozdrawiam

Ostatnio zmieniony: 2011-03-10 20:26:31

Polecam leniwym pływanie ,każdego dnia 45 minut.Gordon 57.

Ostatnio zmieniony: 2011-03-10 10:40:26

Zmobilizowanie się wcale nie jest trudne. Wystarczy wypatrzeć sobie piękny i skąpy strój kąpielowy do którego trzeba mieć piękny brzuch. Później fotkę wydrukować i powiesić nad łóżkiem obok harmonogramu ćwiczeń ;-) Jeden rzut oka i od razu są chęci do działania ;-D

Ostatnio zmieniony: 2011-03-09 11:18:30

A ja nie mam nigdy siły,ale trening na pewno pomoże jeśli sie ktos zmobilizuje.

Ostatnio zmieniony: 2011-03-08 12:33:00

A ja wolę wspinaczkę

Ostatnio zmieniony: 2011-03-01 21:44:02

Ten trening jest morderczy, ale widziałam efekty, niestety nie u siebie :P

Ostatnio zmieniony: 2011-02-25 18:44:21

6 Weidera nie podziała jeżeli nie będzie dobrej diety. Niestety jeżeli chodzi o kształtowanie sylwetki to najpierw dieta dieta dieta i dopiero wtedy dodatkowo ćwiczenia i efekty będą zadowalające.

Ostatnio zmieniony: 2011-02-18 13:51:32

Ciężko ciężko ciężko...ale skoro wypróbowane i widać efekty to chyba warto..może się skuszę ..choć mnie to trochę przeraża :)

Ostatnio zmieniony: 2011-02-16 19:42:09

Dzięki za poradę z chęcią wykorzystam ten sposób.

Ostatnio zmieniony: 2011-02-01 17:30:09

Świetne porada:) Warto z niej skorzystać:) W wolnej chwili,zapraszam do mnie:)

Ostatnio zmieniony: 2011-01-30 16:59:29

Próbowałam,ale niestety nie udało się wytrzymać...miałam takie "zakwasy",że nie dałam rady ćwiczyć.

Ostatnio zmieniony: 2011-01-27 11:47:45

Weider zdecydowanie dla wytrwałych. Polecam

Ostatnio zmieniony: 2011-01-26 22:35:34

Poprostu trzeba cwiczyć i ćwiczyć....... i jeszccze jeszcze raz ćwiczyć-systematycznie.

Ostatnio zmieniony: 2011-01-11 10:57:07

Też męczyłam się, ale działa. Dla wytrwałych.

Ostatnio zmieniony: 2010-12-20 20:43:35

Również przetrwałem 6 weidera. Jednak z tym, że kaloryfer pojawi się po 6 weidera się nie zgodzę. Po 6w mamy wyrobione mięśnie proste brzucha, dzięki czemu pojawia się pionowa kreska będąca elementem kaloryfera. Jednak by mieć również poziome kreski, trzeba ćwiczyć boczne mięśnie brzucha, poprzez na przykład skośne brzuszki.

Ostatnio zmieniony: 2010-12-17 16:27:20

Próbowałam już 6 ale na mnie nie podzałała :/ To dobry sposób na umięśnienie,a nie pozbycie sie tłuszczu

Ostatnio zmieniony: 2010-10-21 10:53:10

Przetrwałam 6w, ale to jedne z najokropniejszych ćwiczen jakie miałam okazje wykonywac.

Ostatnio zmieniony: 2010-10-01 20:13:42

Ja systematycznie robię brzuszki, mięśnie się napinają a tłuszczyk znika :)

Ostatnio zmieniony: 2010-08-25 19:10:26

Niewątpliwie jest to bardzo męczący sposob ale chyba jeden z najlepszych. Zeby mieć piękny brzuch nie nalezy tylko stosowac diete wazne są tez cwiczenia zwłaszcza bardzo męczące.

Ostatnio zmieniony: 2010-07-28 20:48:58