Jak sprawić dziewczynie miły prezent?

Nie ważne jakie masz IQ, ile masz pieniędzy. Mężczyźni zawsze mają problem z wyborem prezentu dla swojej ukochanej. Jeśli chcesz uszczęśliwić dziewczynę dając jej drobny podarunek, przeczytaj kilka drobnych rad znajdujących się poniżej.

1

Co ona lubi?
Czym się interesuje, co ją pasjonuje? Te pytania powinien sobie zadać każdy facet myślący myśli nad kupnem prezentu który ucieszy kobietę. Zastanów się jaki kolor dominuje w jej życiu codziennym, o czym Ci opowiada, co chciałaby robić, mieć, zobaczyć...

2

Uruchom wyobraźnię.
A może by tak zaskoczyć ją całkowicie? Kupić coś czego ani Ty, ani tym bardziej ona się nie spodziewacie? Pomyśl nad czymś co jest nieco zabawne i jednocześnie wyrazi chociaż po części to co do niej czujesz. Z pomocą przyjdzie Ci oczywiście Internet i wujek Google.

3

Zwiad u znajomych.
Zapytać kumpla (najlepiej żonatego) co poleca na prezent dla dziewczyny to żaden wstyd. Warto też poznać zdanie koleżanek Twojej lubej, pod warunkiem że oczywiście dochowają tajemnicy. No bo kto najlepiej wie czego chce kobieta, jak nie druga kobieta?

4

Kilka pomysłów.
Ja sam sprawiłem już parę drobiazgów mojej kobiecie. Wszystkimi była zachwycona, nie chwaląc się ^^ Oto kilka z nich:
-kubek, który po nalaniu gorącej wody zmienia napis z "wiesz coo?" na "kocham Cię";
-wspólne zdjęcie oprawione w ramkę. Zróbcie sobie śliczne, wyjątkowe zdjęcie, a Ty nic nie mówiąc po pracy; skocz do fotografa je wywołać i kup jakąś ładną ramkę;
-poduszka z rączkami w kształcie serca.

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
zdjęcie
  1. Kamil Górny Kamil Górny

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 15.06.2013

Komentarze