Jak pokochać kibica?

To pytania zadaje sobie wiele kobiet, z pewnością wiele z nich uważa kibica, a zwłaszcza tego piłkarskiego, za największe zło, bo przecież kibic to zadymiarz. Prawda jest jednak inna, to media kreują kibiców na zadymiarzy. Poznajcie, jak to wygląda z mojej strony i przekonajcie się w trzech krokach, że da się pokochać kibica:)

1

Kibic wierny jak pies.
Gdy kibic pokocha Cię, jak swoją drużynę, wiedz, że Cię nigdy nie zdradzi i nie zostawi:)
Mały cytat opisujący wierność i miłość kibica:
"A co w tym pięknego? Poświęcenie, który każdy z nas wkłada w to, by jechać za swoją drużyną. Miłość - nie za pieniądze, nie za zaszczyty. Za piękne chwile, których nigdy się nie zapomni, wspomnienia, które zostaną do końca...."

2

Kibic nie chuligan.
Media robią wszystko by zwykłego kibica nazwać chuliganem, bo pierwszy lepszy Nowak chcę przeczytać o tym jak to zadymiarze znowu narozrabiali, nie interesuje go, że kibice działają charytatywnie bo to się nie sprzeda, poza tym większość stowarzyszeń kibiców nie robi tego pod publiczkę i nie rozgłasza mediom co dokonały. Twój mężczyzna często przez wszystkich nazywany jako kibol, działa charytatywnie, pomaga chorym dzieciom, zbiera pieniądze na różne akcje. Mikołajki, 1% podatku, Wigilia, prezenty do chleb powszedni dla kibiców, nie tylko sama piłką się żyje.
Wnioski:
- jest opiekuńczy,
- nie obojętny na krzywdę,
- solidarny.

3

Kibic kreatywny
Co w tym fajnego, że jedenastu na jedenastu biega za jedną piłką? Hmm to jest sport jak każdy inny, w tej dyscyplinie akurat tylu zawodników bierze udział, ale mniejsza z tym. Spójrzcie na to od strony zainteresowania, hobby. Facet, który wybiera się na mecz niejako uczestniczy w tworzeniu atmosfery, przyczynia się do jedności na trybunach co daje często piękny efekt, spójrzcie jak kreatywny jest ten samiec:)
Wnioski, cechy kibica:
- kreatywność,
- jednoczenie się,
- pasja,
- relaks.

Przeczytaj teraz:

  1. Autor Zaradni.pl Autor Zaradni.pl

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 02.03.2013

Komentarze