Jak zrobić pastę rybną z makreli?

Pasta rybna jest doskonałym dodatkiem do kanapek przy tym jest bardzo smaczna i zdrowa. Doskonała zarówno na śniadanie, kolacje jak i jako dodatek na przyjęciach.

  • Jedna średniej wielkości makrela, jedna średnia cebulka, 2 ugotowane na twardo jajka, pół papryki, 2 średnie kiszone ogórki, pęczek natki pietruszki, ziarna słonecznika, pieczywo do pasty.
1

Należy obrać rybę ze skóry i bardzo dokładnie oczyścić z ości.

2

Obieramy i drobno siekamy cebulę. Kiszone ogórki oraz paprykę kroimy również w drobną kostkę.Obieramy jajka ze skorupki i jak pozostałe składniki siekamy w kosteczkę. Pokrojone składniki łączymy z rybą.

3

Doprawiamy pastę do smaku solą i pieprzem (polecam pieprz cytrynowy do ryby). Siekamy pietruszkę i dodajemy do pasty.
Jako ciekawy chrupki dodatek polecam ziarna słonecznika które wzbogacają smak i dodają wartości odżywczych. Opcjonalnie

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
  1. Autor Zaradni.pl

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
    1. 13.03.2011

    Komentarze

    Moja rodzina bardzo lubi wszelkie pasty rybne- wypróbuję - bo z papryką jeszcze nie próbowałam. Pozdrawiam:)

    cieszę się że smakuje :)

    Pasta przepyszna! Właśnie jestem w trakcie jej robienia i zajrzałam sprawdzić czy dodałam wszystkie składniki. Polecam wszystkim.

    wyglada apetycznie..

    Bardzo nietypowa pasta z ryby, ale zgłodniałam.

    uwielbiam pastę z makreli. Zawsze robiłam bez papryki i słonecznika - wypróbuję napewno:)