Jak jeść pomelo?

Jeśli nie jedliście jeszcze nigdy owocu pomelo, to zapewne zastanawiacie się jak to się robi. Sposób jest bardzo prosty :)

1

Pomelo swoją strukturą budowy może kojarzyć się nam z pomarańczem lub grejpfrutem o bardzo grubej skórce. Dlatego jemy je podobnie jak te owoce.

2

Na początek musimy pozbyć się grubej warstwy skórki z naszego owocu. Jednak jak to zrobić nie muszę chyba nikomu tłumaczyć :)

3

Następnie aby poznać prawdziwy smak pomelo musimy obrać je jeszcze z przezroczystej błony, która znajduje się na kawałkach owocu. Robimy to dokładnie tak, jak w przypadku jedzenia grejpfruta. Jeśli nie obierzemy pomelo z tej błony, będziemy odczuwali gorzki smak, który może nas odstraszyć od jedzenia tego doskonałego owocu.

4

Teraz kiedy wiemy już jak jeść pomelo, dowiedzmy się jeszcze z czym możemy jeść ten owoc. Otóż możemy dodawać go do wszelkiego rodzaju sałatek owocowych, lodów. Niektórzy jedzą pomelo z bitą śmietaną

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
zdjęcie
  1. Kamil ChwedczukKamil Chwedczuk

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
    1. 12.02.2011

    Komentarze

    Spory owoc, ale jak widzę w znacznej mierze to gruba skórka. Zjem z pewnością bo spotkałem pomelo ostatnio w markecie. Porada jest w porządku. Pozdrówka.

    super

    Niby oczywista oczywistość, a jednak porada bardzo przydatna:-)

    własnie mam zamiar zjeść ten owoc, dziekuje

    Muszę spróbować. Wydaje mi się, że widziwłem to ostatnio w supermarkecie.

    Coraz bardziej i częściej na naszym rynku możemy dostać egzotyczne owoce. Czasami nie znamy nazwy i jak to się je, ale powstają fachowe porady, które przekonują do spróbowania:) Pozdrawiam.

    Bardzo specyficzny owoc. Nigdy nie próbowałem jeść go z lodami. Najwyższa pora. Dzięki za inspiracje :)