Jak zrobić domowy odświeżacz powietrza?

Piękny odświeżacz powietrza w domu nie musi kosztować dużo. Możesz wykonać go sam.

  • kulki pęczniejące w wodzie
  • olejek zapachowy
  • dekoracyjny pojemnik
1

W sklepie należy zakupić kulki rosnące w wodzie, dokładnie takie w jakich umieszcza się kwiaty. Możliwe jest ich zakupienie w tanich sklepach, na bazarkach. Ich koszt to ok. 1zł.
Do tego kupujemy olejek zapachowy, odpowiadający naszym preferencjom zapachowym. Dokładnie taki sam jakiego używa się do tzw. "kominków zapachowych". Koszt ok. 5zł.
Znajdź w domu odpowiedni pojemnik, może być szklany, plastikowy, ceramiczny. Kształt jest dowolny.

2

Wsyp kuleczki do innego pojemnika, zalej je wodą wymieszaną z kilkoma kroplami olejku zapachowego. Kiedy napęcznieją, wylej pozostałą ilość wody. Do przygotowanego wcześniej wybranego pojemnika przełóż napęczniałe kuleczki. Możesz dodać na koniec jeszcze kilka kropli olejku.

3

Po jakimś czasie, kiedy kuleczki zaczynają wysychać wystarczy powtórzyć czynność od początku. Jest to niedrogi a skuteczny sposób na uzyskanie ładnego zapachu w pomieszczeniu.

4

Uwagi i spostrzeżenia

  • łatwy sposób przygotowania

Przeczytaj teraz:

  1. Kinga KaufKinga Kauf

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
    1. 27.06.2012

    Komentarze

    Dobry pomysł. Prosty i tani.

    Ja w domu posiadam, najpierw moja znajoma myślała że zmieniłam tylko opakowanie jednego ze znanych odświeżaczy (nie będę podawać nazwy, ale chyba każdy wie o który mi chodzi). :) Później sama zaczęła stosować u siebie :)

    Ciekawy pomysł. Warto spróbować.