Jak usunąć plamy z korektora?

Plamy z korektora to jedne z najtrudniejszych do usunięcia plam. Z tej porady dowiesz się jakie są możliwości usuwania plam po korektorze.

1
źródło: www.flickr.com, autor fraencko źródło: www.flickr.com, autor fraencko

Środki chemiczne, którymi można próbować usunąć plamy z korektora to: benzyna ekstrakcyjna, spirytus, zmywacz do paznokci lub aceton. Problem jednak w tym, że wszystkie te substancje są dość agresywne i większość tkanin będzie z nimi reagować. Próbę usunięcia plamy z korektora należy zacząć od wykonania próby w mało widocznym miejscu na tkaninie. Jeśli nie dojdzie do odbarwień wtedy zaatakuj plamę po korektorze na tkaninie.

2

Najskuteczniejszym sposobem usunięcia plam z korektora jest... pralnia chemiczna. Usługa czyszczenia chemicznego nie jest droga i choć obarczona jest pewnym ryzykiem to w większości przypadków plamy z korektora udaje się usunąć z powodzeniem.

3

Jeśli zawiodą metody usuwania plam z korektora substancjami chemicznymi na własną rękę i gdy pralnia chemiczna również zawiedzie, pozostaje już tylko wykonanie jakiejś ciekawej naszywki lub jeśli to są np. dżinsy wytarcie modnej... dziury.

Przeczytaj teraz:

  1. Norbert Gajecki Zaradni.pl

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 28.07.2011

Komentarze

Ciekawa porada, będę pamiętał.