3 powody, dla których warto zdecydować się na pomoc domową

Jeszcze kilkanaście lat temu na zatrudnienie gosposi lub pani dbającej o porządek mogły pozwolić sobie jedynie zamożne osoby i firmy. Dziś z usług takich fachowców korzysta coraz więcej osób, bo ceny są przystępne. Sprawdź, dlaczego również Ty powinieneś zdecydować się na takie rozwiązanie.

1

Przybywa firm sprzątających i ogłoszeń od osób prywatnych

Z danych zgromadzonych przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że wartość sektora usług porządkowych w Polsce wynosi już 7 mld złotych. Nie powinno zatem dziwić, że na rynku wciąż powstają nowe firmy. Jednocześnie coraz więcej osób prywatnych decyduje się świadczyć usługi w charakterze pomocy domowej lub gosposi, ogłaszając się na lokalnych portalach. Oferty takich osób są znacznie tańsze, a przez to bardziej popularne wśród prywatnych zleceniodawców.

Rozważasz możliwość nawiązania współpracy z pomocą domową lub gospodynią, ale nie wiesz, czy to dobre rozwiązanie? Poniżej znajdziesz 3 powody, dla których powinieneś zdecydować się na taki krok.

2

Będziesz miał więcej czasu dla siebie lub rodziny

Życie zawodowe jest dla Ciebie ważne? Po pracy uczysz się języka, a w weekendy doszkalasz się na uczelni? A może łączysz życie zawodowe z rodzinnym? W każdym przypadku z pewnością nie cierpisz na nadmiar czasu. Podejmując współpracę z gospodynią lub pomocą domową, możesz mieć pewność, że każdego dnia będziesz wracał do czystego mieszkania, w którym nie będą na Ciebie czekać kolejne obowiązki – skupisz się na wypoczynku.

3

Mieszkanie będzie sprzątane systematycznie

Sprzątanie przestrzeni mieszkalnej powinno odbywać się regularnie. Jeżeli czas na porządkowanie mieszkania masz tylko sporadycznie, to z pewnością wiesz, jak trudno jest doprowadzić do czystości poszczególne pomieszczenia. Nawiązując współpracę z gosposią lub pomocą domową, możesz mieć pewność, że mieszkanie będzie sprzątane regularnie kilka razy w tygodniu. Przybywanie w czystej przestrzeni to przyjemność, prawda?

4

Możesz odciążyć się z dodatkowych zajęć

Konkurencja wśród osób oferujących sprzątanie i ogłaszających się np. w sieci, jest coraz większa. Z tego względu pomoc domowa – za dodatkową opłatą – chętnie zgodzi się robić zakupy, odbierać pranie z pralni, gotować obiady czy przygotować przetwory. W ten sposób zyskujesz jeszcze więcej czasu dla siebie lub swojej rodziny – wystarczy tylko, że najbardziej czasochłonne prace zlecisz zaufanej osobie.

5

Gdzie szukać gospodyni domowej?

Zależy Ci na rzetelnej i sprawdzonej pomocy domowej, prawda? W sieci znajdziesz wiele serwisów ogłoszeniowych, na których są publikowane oferty osób prywatnych. Problem jednak w tym, że właściciele tych portali nie zawsze weryfikują dane osobowe potencjalnej gospodyni domowej lub referencje, jakie otrzymała ona od swoich klientów. Dlatego najlepiej zrobisz, korzystając z serwisu www.pomocedomowe.pl, bo jego pracownicy – jako jedni z nielicznych – weryfikują tożsamość osób zakładających konto i oferujących pomoc w prowadzeniu domu.

Znasz osoby, które chętnie dorobiłyby sobie, sprzątając mieszkania lub wykonując inne prace domowe? Poleć im powyższy serwis. Założenie konta to możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów. Dodatkowo posiadanie zweryfikowanych przez pracowników serwisu referencji, przekłada się na liczbę odwiedzin profilu przez osoby poszukujące wsparcia przy prowadzeniu domu. Ogłaszanie się przez serwis, który przykłada dużą uwagę do bezpieczeństwa potencjalnych klientów, to sposób na zdobycie dobrych zleceń i szybkie dorobienie sobie.

Przeczytaj teraz:

źródła zdjęć: Materiały partnera

  1. Wojtek Budnicki

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 23.07.2017

Komentarze