3 powody, dla których warto kupić odkurzacz piorący

Odkurzacz piorący to urządzenie, które powinno być obecne w każdym domu, w którym znajduje się sporo dywanów oraz wykładzin. Jego zadaniem jest bowiem usuwanie zanieczyszczeń nie tylko na sucho, ale także dokładne oczyszczanie powierzchni za pomocą detergentu rozpuszczonego w wodzie. Jeśli wahasz się czy warto zainwestować pieniądze w zakup odkurzacza piorącego, poznaj trzy powody, dla których naprawdę warto go posiadać w swoim domu!

1

Odkurzacz piorący to gwarancja czystości i higieny

Każdy posiadacz dywanów, wykładzin oraz mebli tapicerowanych powinien zdawać sobie sprawę z tego, że dla ich utrzymania w czystości nie jest wystarczające jedynie regularne odkurzanie za pomocą tradycyjnego odkurzacza.

Kurz, brud oraz zanieczyszczenia wnikają bowiem we włókna dywanów, przez co praktycznie niemożliwe okazuje się ich wyciągnięcie podczas zwykłego odkurzania na sucho. W efekcie, już po kilku miesiącach codziennego użytkowania nasze dywany oraz wykładziny zmieniają kolor, szarzeją oraz nie są już tak atrakcyjne wizualnie, jak nowe. Wszystko to przez drobinki zanieczyszczeń, które zostały wdeptane w dywan. W ich usunięciu pomoże nam umycie dywanu za pomocą dobrej jakości odkurzacza piorącego, do których należy m. in. model VAX ODKURZACZ PIORĄCY Black 6151 SX.

Ten odkurzacz piorący posiada dużą moc 1500 W, dzięki której jest w stanie szybko oraz sprawnie usunąć zanieczyszczenia ze wszystkich naszych dywanów, wykładzin oraz tapicerki meblowej. Dodatek detergentu pozwala także skutecznie pozbyć się plam oraz silniejszych zabrudzeń i dzięki temu uzyskać czystą oraz higieniczną powierzchnię. Odkurzacz piorący pomaga nam więc w utrzymaniu czystości na jeszcze lepszym poziomie oraz gwarantuje lepszą higienę naszych podłóg i mebli tapicerowanych.

2

Odkurzacz piorący do wygoda i oszczędność czasu

Posiadając w swoim domu odkurzacz piorący nie tylko lepiej zadbamy o czystość i higienę naszych podłóg. Jest to bowiem sprzęt, którego posiadanie pozwala nam także na samodzielne decydowanie, kiedy zabierzemy się za sprzątanie. Możemy zrobić to w każdej chwili, kiedy tylko najdzie nas ochota oraz nie musimy ograniczać się do czekania, kiedy zajmie się tym firma sprzątająca.

Posiadanie odkurzacza piorącego to świetna sprawa zwłaszcza w sytuacji, kiedy następnego dnia odwiedzą nas niespodziewani gości lub kiedy nasz dywan wymaga szybkiego umycia, bo np. coś się na niego wylało. Dzięki szybkiej interwencji odkurzacz piorący zdecydowanie skuteczniej usunie bowiem plamy, przywróci dywanowi jego atrakcyjny wygląd i czystość oraz zapobiegnie trwałemu wniknięciu zanieczyszczeń we włókna.

3

Odkurzacz piorący pozwala oszczędzić pieniądze

Posiadając w swoim domu dywany oraz wykładziny musimy liczyć się z koniecznością ich regularnego czyszczenia zwłaszcza, jeśli zależy nam na ich schludnym wyglądzie oraz wysokiej higienie użytkowania. Osoby, które nie posiadają własnego odkurzacza piorącego najczęściej samodzielnie zawożą dywany do pralni lub korzystają z usług specjalistycznych firm, które zajmują się praniem dywanów i tapicerek w domu klienta. Jak duży jest to koszt doskonale wie każdy, kto regularnie korzysta z tego typu usług.

Kupując odkurzacz piorący możemy z kolei zupełnie samodzielnie zadbać o czystość naszych podłóg i mebli tapicerowanych. To duża oszczędność, gdyż ponosimy jedynie koszt jego zakupu, który już po kilku miesiącach regularnego użytkowania się nam zwróci. Odkurzacz piorący wcale nie musi być drogim urządzeniem, prosty odkurzacz piorący w Neonet.pl CLATRONIC BS 1285kupimy już bowiem w bardzo przystępnej cenie ok. 260 zł. Nie będziemy już bowiem musimy korzystać z usług zewnętrznych firm, gdyż o czystość naszych dywanów zadba odkurzacz piorący.

źródła zdjęć: Partnera

  1. Wojtek Budnicki

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 05.06.2018

Komentarze