Polisa na życie bez wychodzenia z domu – jakie formalności są konieczne?

Zakup ubezpieczenia powinien być gruntownie przemyślaną decyzją. Do tej pory procedura kupna polisy wiązała się z szeregiem formalności. Dziś są one zredukowane do niezbędnego minimum.

1

Zabezpieczenie przyszłości Twojej i Twoich najbliższych jeszcze nigdy nie było tak proste. Obecnie nie musisz nawet wychodzić z domu, aby otrzymać ofertę ubezpieczenia dopasowaną do Twoich potrzeb i podpisać umowę z wybraną firmą. Możesz też mieć pewność, że dane osobowe i inne istotne informacje na Twój temat są należycie chronione. Sprawdź, jakie formalności są konieczne, abyś mógł kupić polisę na życie.


2

Polisa na życie bez wychodzenia z domu – dlaczego warto?

Dystans społeczny zmusił wiele instytucji do zasadniczych zmian w strategii działania. Dziś wiele spraw można załatwić bez konieczności wychodzenia z domu. Firmy ubezpieczeniowe wyszły naprzeciw oczekiwaniom klientów i uprościły obowiązujące dotąd formalności do absolutnego minimum. Dzięki temu możesz całkowicie zdalnie nabyć polisę na życie taką jak:



https://www.nn.pl/dla-ciebie/zycie-i-zdrowie/ubezpieczenie-na-zycie.html



Decyzji o zakupie ubezpieczenia dla siebie i bliskich nie powinieneś odkładać na później. Nieprzewidziane sytuacje, takie jak wypadek, nagłe zachorowanie czy trwała niezdolność do pracy, mogą spotkać każdego. Dlatego swój plan awaryjny opracuj dużo wcześniej i przedyskutuj jego szczegóły z ekspertem. Co prawda zakup ubezpieczenia nie uchroni Cię przed niespodziewanymi problemami, jednak pomoże skutecznie zmierzyć się z ich przykrymi konsekwencjami. Wypłata świadczenia finansowego może okazać się ogromnym wsparciem w kryzysowej sytuacji.


3

Polisa na życie online – jakie formalności są niezbędne?

Aby zakupić polisę przez internet, musisz spełnić kilka formalności. Na szczęście cała procedura jest prosta i nie wymaga wiele czasu. Oto warunki, które musisz spełnić:

  • telefon do przedstawiciela – rozmowa z ekspertem rozpoczyna proces zakupu polisy. Jest to doskonały moment, aby opowiedzieć o swoich oczekiwaniach i obawach;

  • mail z ofertą – na podstawie rozmowy telefonicznej przedstawiciel wyśle do Ciebie maila, w którym znajdziesz ofertę dostosowaną do Twoich preferencji. Będziesz miał okazję, aby bez pośpiechu zapoznać się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia;

  • podpisanie umowy – ta najważniejsza część także odbywa się podczas rozmowy z przedstawicielem. To on wypełnia wniosek w Twoim imieniu, a Ty przesyłasz mu skan dowodu osobistego, który stanowi potwierdzenie Twojej tożsamości;



pierwsza składka – po opłaceniu pierwszej składki otrzymasz polisę, która będzie dowodem Twojego ubezpieczenia. Zostanie ona wysłana na Twój adres e-mail.


źródła zdjęć: Artykuł partnera

  1. Redakcja Zaradni.pl Redakcja Zaradni.pl

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 21.07.2020

Komentarze