Jak zgarnąć za darmo starter Heyah ze 120 ekstra złotówkami?

Chciałbyś zamówić całkowicie darmowy starter do sieci Heyah, ale nie wiesz gdzie i jak to zrobić? Nic prostszego! My Cię poinstruujemy…

  • - chęć dostania startera Heyah i zaoszczędzenie 12 x 10 zł, - czas potrzebny do zamówienie starteru, - konto e-mailowe, by potwierdzić zamówienie, - dostęp do Internetu by zamówić starter, - cierpliwość, bo przesyłka idzie Pocztą Polską
1
Starter Heyah ma dwie wersje wielkości, więc będzie dobry zarówno dla starszych, jak i dla młodszych Starter Heyah ma dwie wersje wielkości, więc będzie dobry zarówno dla starszych, jak i dla młodszych

Wejdź do eSklepu Heyah z zakładkę „Darmowe startery”, czyli tutaj: https://www.heyah.pl/sklep#/startery/darmowy-starter. Zjedź trochę w dół strony i przeczytaj „Co możesz zyskać”. Możesz też przeczytać szczegóły oferty pod tym linkiem: https://www.heyah.pl/na-karte/startery/darmowy-starter. Znajdziesz tam regulamin tej oferty i faq. Kliknij „Zamów teraz”. Poczekaj na przejście do kolejnej strony.

2
 Teraz do startera, dostaniesz też pokrowiec na kartę z kodem puk. Ma on dwie dodatkowe przegrody, w Teraz do startera, dostaniesz też pokrowiec na kartę z kodem puk. Ma on dwie dodatkowe przegrody, w

Gdy już będziesz na kolejnej stronie zobaczysz, że w koszyku starter oraz, że jego wysyłka do Ciebie nic nie kosztuje. Kliknij kolejny raz „Zamów teraz”. Podaj swoje dane do wysyłki, swój nr telefonu i adres e-mail by móc dostawać powiadomienia, o statusie Twojego zamówienia. Przepisz kod z obrazka. Odznacz zapoznanie się z regulaminem i jego zaakceptowanie oraz pozwolenie (jeśli chcesz, nie jest to obowiązkowe) na wysyłanie Ci informacji o promocjach, konkursach z nagrodami i nowych ofertach. Kliknij „Dalej”. Naciśnij 3 raz „Zamów teraz”.

3
Taki list + książeczkę o Heyah dostaniesz oprócz starteru i wizytownika Taki list + książeczkę o Heyah dostaniesz oprócz starteru i wizytownika

Strona przeskoczy Ci na inną i przeczytasz podziękowanie za dokonanie zakupu. Koniecznie sprawdź swoją pocztę by kliknąć w e-mail aktywacyjny od sklepu. To potrzebne by wysłano Ci starter. Starter wysyłany jest Pocztą Polską. Oczekuj na niego. Na starterze będzie 0 zł, ale pamiętaj, że przy 12. kolejnych doładowań za kwotę co najmniej 20 zł, dostaniesz za każdym razem 10 zł od Heyah.

4

Uwagi i spostrzeżenia

  • Za każdym razem jak zamawiałam ten starter dochodził do mnie w ciągu mniej jak 7 dni.

Przeczytaj teraz:

  1. Anna Kryjom

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 18.06.2013

Komentarze