Jak dostać za darmo starter(y) Red Bull Mobile?

Chcesz dostać darmowy/e starter/y Red Bull Mobile z kilkoma złotymi do wygadania? Sprawdź jak to zrobić!

  • - chęć, - czas, - dostęp do internetu.
1

Wejdź na stronę http://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/taryfy-na-karte/.
Następnie pod zdaniem: „Wybierz ofertę Red Bull Mobile na kartę” - naciśnij środkową zakładkę o nazwie: „Red Bull Mobile na kartę za free”.
Kolejno pod zakładką „Red Bull Mobile na kartę 9 zł” – przyciśnij biały napis na czerwony buttonie: „Zamawiam darmowy starter”.

2

Strona przeładuje się na stronę sklepu Play. Tam naciśnij niebieski buton ze słowem ”Dalej”.
Wyskoczy Ci formularz zamówienia, do którego wpisujesz adres wysyłki i swoje dane adresowe. Później przepisujesz kod z obrazka, akceptujesz regulamin umowy na odległość oraz oferty promocyjnej.

3

  1. Na koniec klikasz niebieski buton „Składam zamówienie”. Na Twóją skrzynkę e-mail przychodzi Ci wiadomość ze sklepu Play o tytule: „Play Sklep, zamówienie numer: tu jest nr Twojego zamówienia”. Następnie przychodzi Ci kolejny mail, tym razem o tytule: „Zamówienie przyjęte” i na sam koniec „Zamówienie przekazane do realizacji”. Pozostaje Ci tylko czekać...

4

Uwagi i spostrzeżenia

  • Można złożyć nawet do 3 zamówień na 3 startery (jedno zamówienie - jeden starter), czyli w sumie możesz zyskać do 12 zł (3 startery x 4 zł) na wszystkich starterach. Startery przysyłają w ciągu około 2 tygodni.

Przeczytaj teraz:

Galeria

zdjęcie
zdjęcie
zdjęcie
  1. Anna Kryjom

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 26.05.2013

Komentarze

anuszka297 - Cieszy mnie, że tekst się przydał :-)

świetne, nie wiedziałam, że coś takiego jest, skorzystam ;)