Jak dostać darmowy katalog z Oriflame?

Oriflame to szwedzka firma kosmetyczna. Chcesz od niej dostawać bezpłatny katalog w formie papierowej? Przeczytaj poniższą poradę.

  • - chęć i czas lub znajoma konsultantka Oriflame.
1
Katalogii Oriflame Katalogii Oriflame

Jest na to kilka sposobów. Poniżej przedstawię 3 sprawdzone sposoby.

Pierwszy sposób i moim zdaniem zarazem najprostszy:
Poproś o niego swoją przyjaciółkę, która jest konsultantką w tej firmie. Nie będziesz musiała na niego długo czekać. Koleżanka sama i z chęcią szybko Ci go przyniesie.

2
Zamówienie z darmowym katalogiem Oriflame i być może katalogiem Wellness Zamówienie z darmowym katalogiem Oriflame i być może katalogiem Wellness

Teraz załóżmy, że nie znasz nikogo, kto sprzedaje kosmetyki tej firmy.

Zgłoś się do siedziby firmy jako chętna do zostania konsultantką. Dostaniesz katalog. Możesz też przyjść na spotkanie wprowadzające nowy katalog. We Wrocławiu są one organizowane co 3 tygodnie, w pierwszym tygodniu od wprowadzenia nowego katalogu, we wtorki po godzi. 17:30 w filii przy ul. Włodkowica 10 A. Trwają kilka godz. Dzięki temu wyjdziesz ze spotkania z nowym katalogiem. Spotkania oczywiście są darmowe.

3
Katalog Wellness Katalog Wellness

Załóżmy, że jesteś konsultantką w tej firmie i nie masz czasu przyjść na spotkanie z okazji wprowadzenia nowego katalogu. Co wtedy zrobić by go dostać?

Zrób zamówienie, korzystając np. z katalogu dostępnego na oficjalnej stronie Oriflame, a do niego dostaniesz katalog gratis. Będzie to następny nowy katalog, nie aktualnie obowiązujący.

4

Uwagi i spostrzeżenia

  • Czasem do zamawianych kosmetyków wraz z następnym katalogiem Oriflame dostaje się też katalog Wellness.

Przeczytaj teraz:

  1. Anna Kryjom

Dodaj komentarz

  1. Zaloguj się:
  1. 06.11.2012

Komentarze